Louisianský fast-food řetězec Popeyes představí tento týden svou první pobočku na českém trhu. Na Václavském náměstí v Praze otevře v Dům módy první restauraci. Vstup nové značky doprovodí marketingová kampaň.
Popeyes nabídne Cajun hranolky, americkou biscuit nebo Chicken Sandwich. K pití bude možné využít bezedné kelímky. Restaurace v centru Prahy má dvě patra, téměř 700 metrů podlahové plochy a přes 100 míst k sezení.
V rámci interiéru kombinuje Popeyes materiál dřeva s kovem a hraje si s barvami, zejména se sytou oranžovou, žlutou, bílou a tyrkysovou. Důležité jsou i hudební motivy, které jsou pro značku stěžejní. Cílem je vytvořit dojem živé, veselé a dynamické značky, odkazující ke svým louisianským kořenům.
Možné bude objednávat přes pult i samoobslužné kiosky. V plánu je i mobilní aplikace s možností předobjednávky, doručení domů či věrnostní program.
Launch nové značky doprovází marketingová kampaň, jež staví především na sociálních sítích, zejména na Instagramu a TikToku, a také spolupráci s influencery. Součástí je rovněž venkovní a rozhlasová reklama.
Během několika měsíců síť chystá Popeyes otevření nejméně dvou dalších restaurací – 7. prosince otevře pobočku u vesnice Stehelčeves na D7 nedaleko hlavního města, v příštím roce přibude další v centru Brna.
-stk-