Skip Pay v kampani nabízí platit až po Vánocích

sobota, 2. prosince 2023, 07:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Skip Pay nabízí zákazníkům možnost platit za dárky až po Vánocích, zároveň však nabádá ke zodpovědnému nakupování.

Zdroj: Skip Pay

Zdroj: Skip Pay

Skip Pay, fintech zaměřující se na odložené platby, se ve své vánoční kampani zaměřuje na osvětu o zodpovědném nakupování. Zároveň novým zákazníkům nabízí tisíc korun na první nákup s jejich Plus účtem a následně dalších 1200 korun v průběhu roku, vždy po stovce za měsíc. 

V rámci osvěty chce Skip Pay zákazníkům pomoci, aby letos nekupovali zbytečnosti a vánoční nákupy zvládli v klidu a beze stresu z čekání na výplatu. Na webu nabídne zákazníkům nejen rady, jak určit, jestli je  konkrétní nákup vhodné zaplatit odloženou platbou, nebo ne, ale i způsoby, jak řešit případné problémy. Lidi, kteří se dostali do problémů, propojuje s organizacemi, které pomáhají lidem zvládnut problémy s dluhy. 

Uživatelé Plus účtu mohou za dárky nakoupit hned a odložit si platbu až do 20. ledna, a to dokonce i u dárků, které koupili už v listopadu. Novým uživatelům nabídne Skip Pay 1000 korun na první nákup. V rámci retence pak všichni zákazníci, kteří v roce 2024 uhradí svou Skip Pay kartou, která je součástí Plus účtu, alespoň 10000 korun měsíčně v nejméně pěti transakcích, dostanou dalších 100 korun cashback každý měsíc po dobu 12 měsíců, celkem tedy 1200 korun. Akce probíhá od 1. 11. do 22. 12. 2023.

„Chceme zákazníky naučit maximálně čerpat potenciál účtu Plus – tím nemyslím maximálně utrácet, ale nakupovat zodpovědně a chytře,“ říká Tomáš Krásný, šéf marketingu Skip Pay, a dodává: „Zároveň stojíme o to, aby si zákazníci zvykli s námi platit za zboží, u kterého jim zdarma prodloužíme životnost. Jedná se o většinu zboží nad 1500 Kč, ke kterému automaticky poskytujeme prodloužení záruky na tři roky a pojištění proti krádeži a rozbití na jeden rok.“

Vánoční kampaň poběží jak v externích, tak interních kanálech. Vidět bude primárně v online prostředí v rámci PPC – display a video na Google Ads a Sklik síti, stejně jako ve vyhledávání na Google a Seznamu. Na Facebooku a Instagramu budou probíhat soutěže a vizibilitu zvýší sponzorované posty, které se objeví i na Pinterestu. Na dosahu se budou podílet i desítky affiliate partnerů. Partnerské promo zajistí na svých portálech také čtveřice velkých hráčů Slevomat, Vivantis, Super zoo a Sportovna. 

interních kanálů kampaň využije domovský web Skip Pay, speciální landing page, mailing na cca 300 tisíc klientů stávající klientské báze a push notifikace v aplikaci, které má aktivováno přes 70 tisíc klientů. Standardní kampaňové metody doplní webová notifikace, pop-up na vybraných stránkách a stories v mobilní aplikaci spolu s SMS notifikací pro cca 30 tisíc adresátů. 

-stk-