Svět potřebuje více Santů, hlásá vánoční kampaň Coca-Coly

čtvrtek, 9. listopadu 2023, 16:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Ve své letošní vánoční kampani přichází Coca-Cola s tím, že svět potřebuje více Santů, kteří dělají drobné dobré skutky.

Z letošní vánoční kampaně Coca-Coly, zdroj: Coca-Cola

Z letošní vánoční kampaně Coca-Coly, zdroj: Coca-Cola

Ve své letošní vánoční kampani se Coca-Cola zaměřuje na symbol amerických Vánoc – postavu Santy Clause, jenž je synonymem laskavosti, štědrosti a dobré vůle. Myšlenkou kampaně je, že svět potřebuje více Santů, kteří dělají drobné dobré skutky. 

„Ústřední myšlenkou letošní vánoční kampaně je, že každý z nás může být Santou a že to pravé kouzlo Vánoc spočívá především v tom, když někoho potěšíme dobrým skutkem či projevem laskavosti,“ vysvětluje Mária Drotárová, Senior Marketing Manager pro ČR a SR, hlavní myšlenku kampaně s tím, že celá kampaň poukazuje na skutečnost, že i malý projev laskavosti může znamenat mnoho. 

Kampaň je k vidění od 3. listopadu v televizi. Její součástí je roadshow vánočních kamionů napříč celým Českem a Slovenskem. Kamion se spolu se Santou zastaví na 42 místech, kde si budou moci návštěvníci vyzkoušet Santův kvíz, nechat se se Santou a jeho skřítky vyfotit či nahlédnout Meta Quest brýlemi do Mix Reality vánočního Santova světa.

U kamionu bude možné zakoupit si občerstvení, které Coca-Cola připravila ve spolupráci s kuchařkou a komičkou Chili Ta. „Zakoupením občerstvení lidé podpoří ty, kdo to opravdu potřebují. Coca-Cola se totiž i tento rok rozhodla spojit s Českým a Slovenským červeným křížem a veškeré tržby z prodeje jídla a vánočních předmětů daruje potřebným,“ doplňuje Veronika Němcová, ředitelka komunikace a společenské odpovědnosti Coca-Cola pro ČR a SR, s tím, že aktuálně vybraná částka bude promítána na LED obrazovce u kamionu.

V neposlední řadě doplní kampaň také spotřebitelská soutěž. Pod víčky nápojů najdou spotřebitelé QR kód, pomocí kterého se v Coke aplikaci mohou zapojit do soutěže o ceny. Hlavní výhrou je pobyt na romantickém místě na polárním kruhu, v městečku Santa Clause, mezi další ceny patří  lekce vaření s masterchefem Romanem Stašou nebo vánoční předměty Coca-Cola.

Klíčový vizuál k vánoční spotřebitelské soutěži Coca-Coly, zdroj: Coca-Cola

Klíčový vizuál k vánoční spotřebitelské soutěži Coca-Coly, zdroj: Coca-Cola

Marketingový koncept je doplněn o nástroje digitální reklamy včetně influencerů, OOH reklamy, silnou podporu v místě prodeje a PR komunikaci. Vánoční globální kampaň probíhá na více než 100 světových trzích.

-stk-