Globální módní značka Boss představuje novou kolekci jaro/léto 2024, zároveň posiluje svou platformu #BeYourOwnBpss (Buď svým vlastním šéfem). Jednotlivé kousky kolekce pro muže i ženy mají podtrhovat sílu osobnosti, odhodlání být šéfem a udávat jasný směr. V kampani se spojuje se známými osobnostmi, například s brazilskou supermodelkou Gisele Bündchen, britskou modelkou Adwoa Aboah, jihokorejským hercem Lee Minho či italským tenistou Matteem Berrettini. Britská zpěvačka a herečka Suki Waterhouse se vrací jako ambasadorka značky pro sekci hodinky, šperky a brýle Boss.
V nové kampani každá z celebrit prochází labyrintem, postupně přechází z mírně zastíněných částí do tepleji osvětlených oblastí, a poeticky tak ukazuje, jak životní volby formují osobnost a umožňují být sám sobě vlastním šéfem.
Na internetu se značka navíc spojuje s více než 100 ambasadory, kteří sdílí své osobní příběhy a klíčové aspekty své osobnosti prostřednictvím sociálních médií.
Komunikace je rovněž doplněna o nový monogram Double B, který zdobí široký sortiment od oblečení po doplňky. Tento detail symbolizuje odvahu a individualitu, která je v jádru filozofie značky. V kampani bude motiv vytvořen ve velkých 3D obrazech pomocí hyperrealistické technologie CGI v ikonických prostředích po celém světě.
Poprvé Boss využije i hologramy, které budou k vidění například v londýnském parku Potters Fields, a to od západu slunce 31. ledna do východu slunce 1. února. „Inovace jsou klíčem k našemu úspěchu. Hologramy nám umožňují vytvářet unikátní a nezapomenutelný obsah pro naše publikum, posilující spojení s naší značkou,“ dodává Martin Schneider, kreativní ředitel Boss.
-stk-