Cestovní agentura Invia přichází se silnou komunikační kampaní na podporu First Minute prodejů. Kromě dvou již známých televizních spotů se v rámci kreativního konceptu „Radost začíná u nás“ představí i třetí spot, na kterém se zásadní měrou podíleli sami klienti se svými autentickými videy z dovolené.
„Poslední dva roky jsme na profesionálně natočených reklamách lákali naše zákazníky, že ‚Radost začíná u nás’, a nyní byl nejlepší čas tu jejich skutečnou radost ukázat,“ vysvětluje Michal Bošela, Head of Brand and Communication cestovní agentury Invia, jak navazuje letošní kampaň na ty z předešlých let.
Zatímco v letech 2022 a 2023 pracoval koncept „Radost začíná u nás“ s myšlenkou, že ty nejhezčí zážitky s blízkými začínají tím správným výběrem zájezdu, a videoklip odvyprávěl příběh dovolené rodiny a páru pozpátku, pro letošek stojí videospot na autentických emocích.
„Vyzvali jsme naše klienty, aby se zapojili do přípravy kampaně a posílali nám své materiály z letních pobytu. Ve spolupráci s agenturou Addict jsme připravili speciální microsite ‚Staňte se hvězdou TV reklamy' a skrze ni jsme během týdne obdrželi více než 600 videí. Velmi nás to překvapilo, protože tak velký zájem jsme nečekali,“ přiznává Michal Bošela. Ze zaslaných materiálů se pak už jen sestříhal finální spot a jejich tvůrci získali jako poděkování poukazy na další nákup.
Kampaň poběží napříč mediatypy: kromě televize také v rádiu, outdooru, na internetu a sociálních sítích. Out of home kanály pracují s bigboardy, CLV, polepy eskalátorů a nově dojde i na formáty v soupravách metra.
Letošní spot se tematicky navrací k nejúspěšnější kampani agentury Invia „Léto s tebou“, která v roce 2020 kombinovala záběry z dovolené klientů s milostně-nostalgickou letní písní od Jiřího Schelingera. Ačkoli slibně rozjetou kampaň zastavila po třech měsících pandemie koronaviru, videoklip se pro rok 2020 stal na českém YouTube 3. nejsledovanější reklamou.
-stk-