Online kampaní „Ukaž mrazák“ navazuje Jägermeister na svou podzimní soutěž „Chci do mrazáku“. V sérii krátkých videí, která značka postupně publikuje na svých sociálních sítích, nahlíží do mrazáku několika osobností, mezi nimiž jsou influenceři vystupující pod jménem Erem, psychiatr a saxofonista Saxofrancis, Andrea Havelková AKA Fallenka a influencer Mikoláš Trkal, vystupující pod pseudonymem bigd4ddymikky.
Kampaní, jež je určena pro generaci Z i lidi starších 30 let, značka komunikuje, že nejlepší chuťové vlastnosti získává nápoj při namražení na −18 stupňů Celsia. „Apel na správné servírování, tedy namražení produktu na doporučenou teplotu −18* Ice Cold, se organicky prolíná veškerou prezentací značky,” vysvětluje Kateřina Legátová, Senior Brand Manager Jägermeistera pro ČR, a upřesňuje: „V rámci soutěže lidé mrazili láhve Jägermeistera a naše komando kontrolovalo, jaké teploty dosáhly. Pokud byla láhev správně namražená, soutěžící získal 5 tisíc korun ihned na ruku.”
Pro účast v soutěži se bylo třeba zaregistrovat na k tomu určené webové stránce. Kromě návštěv domácností tým zavítal také do hospod a barů, kde rovněž prováděl kontrolu teploty. Výsledky ukázaly, že 78 % zkontrolovaných podniků i domácností podávalo Jägermeister správně namražený. Hospody nebo kuchyně, kde byla zjištěna správná teplota pod bodem mrazu, byly odměněny jednou rundou ledového Jägermeistera pro všechny přítomné.
„Soutěž už skončila, rozhodli jsme se ale v návaznosti na ní navštívit i pár našich tváří či influencerů, abychom si prověřili, jak se o naše lahve starají,” vysvětluje Legátová. „Spolu s kamerou jsme nahlédli do jejich mrazáků, kde jsme při kontrole teploty nápoje objevili také řadu zajímavostí,” doplňují Michaela Studená a Lucie Šplíchalová z agentury Commlab, jež je podepsána pod kreativou kampaně.
-stk-