Prazdroj spouští kampaň se slaměným hrdinou Ječ-manem

pátek, 19. ledna 2024, 09:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Se slaměným hrdinou Ječ-manem chce Plzeňský Prazdroj upozornit na důležitost ječmene pro vaření českého piva. 

Hrdinou nové kampaně Prazdroje je slaměný Ječ-man, zdroj: Plzeňský Prazdroj.

Hrdinou nové kampaně Prazdroje je slaměný Ječ-man, zdroj: Plzeňský Prazdroj.

Plzeňský Prazdroj zahajuje novou kampaň k projektu na podporu pěstování českého sladovnického ječmene. Jejím cílem je upozornit na důležitost této zásadní suroviny pro české pivo. Ústřední postavou je slaměný hrdina Ječ-man.

Pěstování ječmene v posledních dekádách ohrožuje klimatická změna. „Bez kvalitního ječmene by nebyl slad, a tím pádem ani české pivo. Proto chceme zábavnou formou poukázat na jeho důležitost i problémy, kterým jeho pěstitelé čelí. Stvořili jsme slaměného superhrdinu, se kterým se lidé potkají v běžném životě i v digitálu. A spolu s ním budou moci dát najevo, že jim na českém pivu záleží,“ říká mluvčí Prazdroje Zdeněk Kovář.  

Ječ-man se během ledna a února bude pohybovat zejména v hospodách a restauracích v 21 městech po celé zemi. Spolu s ním bude na důležitost ječmene upozorňovat i pětice osobností. „Ti vyslyšeli naši výzvu a ‚oblékli’ každého Ječ-mana do trika s  ‚ječmenným’ designem, který sami navrhli. Vzniklo tak pět unikátních grafik,“ přibližuje Marek Pražák z agentury Svengali Communications, jež je pod kampaní podepsána. Autory grafik jsou designér Maxim Velčovský, herečka Kristýna Leichtová, zpěvačka Jitka Boho, herec Marek Adamczyk a grafička Renáta Tšponová

„Od 17. ledna do konce února probíhá výzva pro veřejnost ‚Vyfoť se s Ječ-manem a dej vědět, že ti záleží na českém ječmenu‘. Lidé, kteří nám pošlou svou fotku se slaměným hrdinou, mohou vyhrát triko s unikátním designem podle svého výběru,“ dodává Pražák. Seznam všech míst s Ječ-many i prostor pro sdílení fotek lidé se nachází na webu www.projecmen.cz

Kampaň bude probíhat také v digitálu na profilech Prazdroje i na profilech umělců a influencerů. Na začátku února pak kampaň doplní video představující celý projekt na pomoc českému ječmenu, který Prazdroj připravuje s vědci, univerzitami a pěstiteli. Hostům vybraných hospod a restaurací pivovar v únoru nabídne pivní speciál, který podtrhne zásadní roli sladu v pivu. A pro letní měsíce pak chystá roadshow, ve které bude hlavní roli hrát speciální výčep vytvořený z obilné slámy. 

-stk-