Začátkem ledna odstartovala Česká spořitelna novou kampaň, jež akcentuje strategii společnosti zlepšovat finanční zdraví klientů. Ukazuje, kolika klientům již s péčí o finanční zdraví pomáhá a také o kolik korun si klienti průměrně za posledních 12 měsíců přilepšili. Cílem kampaně, která poběží do konce března, je motivovat nové i stávající klienty k využívání online účtu a poradenství v rámci digitálního bankovnictví George.
„S finančním zdravím pomáháme již více než dvěma milionům klientů, kterým jsme za poslední rok pomohli zlepšit finanční zdraví v průměru o 7254 korun. Jsme největší bankou zaměřenou na osobní poradenství v Česku, a v kampani proto zdůrazňujeme různorodost našich klentů a jejich potřeb,” říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny.
Kampaň běží v televizi, na internetu a sociálních sítích, kde se do ní zapojí řada influencerů. Poprvé využívá i tzv. adresibilní videa. „Ve spolupráci s naší komunikační agenturou Wavemaker CZ využíváme vůbec poprvé tuto technologii, která umožňuje přizpůsobit obsah i čas a způsob doručení online videí přirozeným preferencím jednotlivých klientů. Připravili jsme desítky variant našeho online spotu, které budeme klientům zobrazovat na základě jejich přirozeného online chování a jejichž obsah je personalizovaný tak, aby klientům doporučil ten nejrelevantnější produkt či službu pro zlepšení jejich finančního zdraví,” doplňuje Hovorková.
Součástí komunikačního mixu jsou i venkovní reklamní plochy, billboardy, LCD obrazovky v rámci pobočkové sítě a prostředky hromadné dopravy včetně kompletního brandingu přestupní stanice Muzeum pražského metra.
Kampaň připravil tým pod vedením Tomáše Novotného a Jakuba Hereše z VMLY&R a Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka z OAK Prague. Spot produkovala společnost Bistro Films v čele s režisérským duem Wolfberg. „Zvlášť velkou pozornost jsme věnovali castingu a kostýmům, spolu se svícením vytváří moderní a hravou atmosféru, které jsme chtěli docílit,“ přibližuje formální stránku spotu Tomáš Novotný z VMLY&R.
-stk-