Pod názvem „Věřte – Nevěřte v MHD“ zahajuje kampaň, kterou na podporu městské hromadné dopravy vytvořilo Sdružení dopravních podniků ČR (SDP ČR). Zapojily se do ní známé osobnosti z různých odvětví, které sdílí své postoje a zkušenosti s MHD.
„Smyslem kampaně je motivovat veřejnost k používání MHD. Chtěli bychom se v tomto směru přiblížit velkým evropským metropolím, kde je využívání MHD symbolem vyspělosti a společenské odpovědnosti. I u nás se můžeme pyšnit moderními technologiemi a efektivním fungováním provozů, stále se však setkáváme s tím, že MHD je vnímána jako volba pro ekonomicky slabší vrstvu lidí. Do kampaně jsme vybrali takové osobnosti, jejichž hlas má sílu a věříme, že dokáží ovlivnit nebo minimálně přimět k zamyšlení velké množství lidí,“ říká předseda marketingové skupiny SDP ČR Slavoj Dolejš, který je zároveň ředitelem Dopravního podniku města České Budějovice.
Kampaň staví na třináctidílném seriálu, jenž bude publikovaný na platformách YouTube, Facebook a Instagram. První díl byl zveřejněn ve středu 3. ledna v 18 hodin a každou další středu večer budou následovat další. Do kampaně se připojily osobnosti z nejrůznějších odvětví veřejného života, od chirurga Bohdana Pomahače, přes spisovatele Jiřího Hájíčka, tanečníků Natálie Otáhalové a Jana Ondera, influencera Martina Hranáče nebo písničkáře Michala Horáka. Seriálem provázím Václav Kopta.
O produkci kampaně se postarala agentura EventHouse, která stojí za marketingovými projekty SDP ČR z minulých let.
-stk-