Adform spustí CTV cílení, v Česku zatím nebude
V průběhu prvního čtvrtletí uvede Adform službu CTV cílení na několika trzích. Česko v první fázi mezi nimi ale nebude.
Adform, platforma pro nákup a prodej digitálních médií, a Samba TV, poskytovatel televizních technologií pro dat o sledovanosti a omniscreen měření, oznámily spuštění nové CTV možnosti cílení a segmentů publika v DSP společnosti Adform.
Nová nabídka bude na platformě společnosti Adform k dispozici v 1. čtvrtletí 2024. Dostupná bude pro všechny odběratele společnosti Adform v Německu, Velké Británii, Francii, Itálii a Španělsku.
Řešení fragmentace publika zůstává hlavní prioritou pro inzerenty, kteří se zaměřují ve velkém měřítku na přesné cílení na CTV. Existuje silná poptávka po komplexních datech a po sofistikovaných technologiích, která by se efektivně překlenula z měnícího se chování diváků tak, aby umožňovala přesně určit a oslovit těžko zasažitelné publikum.
Inzerenti používající DSP společnosti Adform mohou ve svých kampaních využívat deterministická a reprezentativní data o sledovanosti v CTV. To zahrnuje „always-on” geografické segmenty sledovanosti, které jsou založeny na vlastních datech o sledovanosti televize Samba TV od prvních stran, které mohou inzerenti využít k optimalizaci výkonu reklamy na základě zeměpisné polohy.
Oznámení následuje po vytvoření nové globální pobočky společnosti Adform omnichannel divize. Poté, co se od října 2022 zvýšily výdaje na CTV o 115 %, spolu s navázáním strategického vztahu se společností Disney+ to znamená, že společnost rozšiřuje svou nabídku CTV.
-mav-