Diton, česká značka stavebních betonových prvků, tento rok slaví 25 let od svého založení. Výročí si připomíná televizní a online kampaní.
„Paralelně s televizní upoutávkou, a také v souvislosti s výročím značky, rozšíříme naši kampaň i na digitální platformy, abychom se dostali k co nejširšímu publiku,“ říká Daniel Křížek, ředitel rozvoje značky Diton. Firma využije sociální média, jako jsou Facebook a Instagram, a zároveň se zaměří na internet prostřednictvím PPC kampaní u klíčových vyhledávačů. Online prezentaci dále podpoří PR články.
Reklamní spot běží od poloviny března v České televizi a na TV Nova. Vizuál dostala na starosti agentura Birel Advertising. „Kreativní koncept videa vychází z dlouhodobé komunikační strategie, jejíž myšlenkou je propojení klienta s produktem. Ve vizuálu tak komunikujeme dotek bosých nohou s betonovými výrobky rozmístěnými v kompozici, protože ten pravý domov netvoří pouhý interiér. Spot je opatřen znělkou, která plně podtrhuje zamýšlenou tonalitu konceptu, a výročním packshotem s logem upozorňujícím na 25letou existenci na trhu,“ říká za agenturu Robert Drozd.
Online kampaň je v rukou agentury CreatiCom. „Strategii stavíme na třech pilířích, kterými jsou důvěryhodnost, stabilita a kvalita. Takové hodnoty odrážejí i principy celého Ditonu, a sice důvěryhodnost mezi novými i stávajícími zákazníky, stabilita na trhu a kvalita výrobků. Přes sociální sítě a influencer marketing posilujeme povědomí o firmě, jejích produktech a službách. Kreativní koncept online kampaně odkazuje na dlouhodobou filozofii značky,“ vyjmenovává Jan Kadlec, Head of Account Management agentury CreatiCom.
Diton si dal za cíl spojit výročí značky s představením produktů širokému publiku. „Věříme, že se podaří získat nové zákazníky a zdůraznit dlouholetou tradici a kvalitu, kterou přinášíme na trh již čtvrt století,“ dodává Daniel Křížek.
-stk-