Generali Česká pojišťovna měří v kampani pozornost

čtvrtek, 28. března 2024, 11:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

V nové kampani měří Generali Česká pojišťovna pozornost uživatelů v online prostředí napříč všemi nákupními typy.

Klíčový vizuál nové kampani Generali Česká pojišťovna, zdroj: Generali Česká pojišťovna

Klíčový vizuál nové kampani Generali Česká pojišťovna, zdroj: Generali Česká pojišťovna

Generali Česká pojišťovna odstartovala awareness kampaň zaměřenou na poradenství, a vůbec poprvé v ní bude měřit pozornost uživatelů v online prostředí napříč všemi nákupními typy. 

Kampaň bude trvat až do konce dubna a navazuje na dlouhodobý komunikační koncept společnosti „Reditude“. Kromě televizních spotů a OOH ploch je k vidění hlavně v online prostoru prostřednictvím různých formátů videa, displejové reklamy, speciálních spoluprací, na Spotify a rovněž na sociálních sítích Meta a LinkedIn. Na YouTube se také nově objeví jako Masthead nebo studie brandlift, která proběhne i na platformě Meta. 

U online kampaně bude Generali Česká pojišťovna měřit pozornost reálných uživatelů. Díky ní bude možné zjistit, jak moc je konkrétní kampaň účinná a podle toho ji následně upravit, aby dosáhla maximálních výsledků. O nasazení kampaně se stejně jako v minulosti postaraly agentury ze sítě Dentsu. Samotné měření zastřešuje agentura iProspect. K vlastnímu měření a vyhodnocení pozornosti poskytla své know-how firma Lumen Research, pomohl partner Adform, který se podílí na implementaci a testování měřících kódů, které stále nejsou v českém prostředí certifikovaným standardem.

„Skrze všechny pozice v této kampani, včetně videa i bannerových formátů, měříme reálnou pozornost uživatelů,” komentuje Ondřej Týma, Brand Lead agentury iProspect, a dodává: „Zároveň díky partnerství s Lumen jsme schopni na základě proprietálního algoritmu vyhodnotit pozornost i v případě tzv. „walled gardens“, kde bývá často jakékoliv externí měření překážkou. I přesto, že projekt takového rozsahu v rámci měření reálné pozornosti uživatelů není zatím na našem trhu běžnou součástí kampaní, má rozhodně potenciál na to stát se pravidelnou složkou digitálního plánování u našich klientů. Nabízí se i jeho využití v rámci ‚cookieless světa’, protože přináší zajímavou cestu, jak nejenom sbírat a vyhodnocovat relevantní informace o reklamní kampani, ale také jak optimalizovat výdej bannerů pro maximální pozornost cílového publika, a tím i vyšší efektivitu vynaložených prostředků, a to vše bez potřeby sběru osobních údajů uživatelů.“

-stk-