Společnost Tipsport rozšiřuje svou oblast podnikání a k sázkám na sportovní a společenské události přidává i možnost obchodování kryptoměn. Ve spolupráci s českou kryptoměnovou burzou Coinmate umožní svým zákazníkům obchodovat v rámci online peněženky Pluso. V nejbližší době novinku představí Tipsport také na Slovensku. Novinku bude od 21. března komunikovat reklamní kampaní v televizi a na internetu.
„Už řadu let se profilujeme jako technologická firma, která sleduje nejmodernější trendy a zařazuje je do služeb a produktů pro sázkaře. V tom ostatně vidíme náš hlavní náskok před konkurencí. A k takovým výzvám řadíme i svět kryptoměn. Proto teď klientům přinášíme možnost se s kryptoměnami a jejich fungováním poměrně jednoduchou cestou seznámí a obchodovat s nimi,“ říká k novince vedoucí oddělení kryptoměn ve společnosti Tipsport Tomáš Šanda, který má celý projekt na starosti.
Prostřednictvím elektronické peněženky Pluso mohou registrovaní klienti Tipsportu a Chance nakupovat a prodávat šest nejznámějších kryptoměn: bitcoin, ethereum, solana, XRP, cardano a litecoin. K registraci je nutné vyplnit e-mail, číslo mobilního telefonu a následně údaje ověřit prostřednictvím SMS kódu a e-mailového odkazu. Pak už je možné si vybírat z nabídky aktuálních kurzů, vyplnit požadovanou částku v sestavovači a potvrdit požadavek. Nakoupené množství virtuální měny Tipsport okamžitě připíše klientovi na účet. Prodej funguje obdobně.
Tipsport nechce přes obchodování kryptoměn příliš vydělávat, i proto ceny kryptoměn oproti Coinmate nenavyšuje. Cíle jsou spíš akviziční a retenční. „Do konce roku chceme dosáhnout 50 tisíc aktivních registrovaných klientů. Již devět dní po spouštění jich máme 16 tisíc,“ uvádí Zdeněk Brázdil, ředitel divize strategie a rozvoje společnosti Tipsport.
Peněženka Pluso slouží primárně nákupu a prodeji kryptoměn, má ale i další funkce. Klienti v ní mohou převádět peníze na své herní konto, zpět do peněženky a také mezi sebou. Mohou ji nadotovat přímo přes platební bránu Gopay pomocí bankovního účtu. Je zabezpečena dvoufaktorovým ověřováním kombinací silné o hesla, biometrie nebo PINu.
Reklamní kampaň vznikla in-house. Produkce spotu zajistila společnosti Woobetz, režie se ujal Adam Pavelka. Kreativní dohled měl Rudolf Rokoš, copywriting Štěpán Touma.
-stk-