Fond kvalifikovaných investorů Accolade Industrial Fund si letos připomíná 10 let na trhu. U této příležitosti spustil celoroční brandovou kampaň, jejímž cílem je zvýšit povědomí o fondu, edukovat a zároveň oslovit potenciální investory.
Ústředním prvkem právě běžící první fáze kampaně je samotný pojem „Accolade“, konkrétně jeho znázornění fonetickým přepisem názvu značky [a-ko-leyd]. Kampaň staví na významu slova Accolade, které jednak z angličtiny překládá jako „pocta“ či „uznání“, a jednak ho v souvislosti s fondem interpretuje jako synonymum pro investice do udržitelných průmyslových parků. Kreativní koncept vznikal in-house.
„Během příprav kampaně jsme si uvědomovali, že jednou z největších výzev bude zapamatovatelnost a jasné odlišení Accolade Industrial Fund od zbytku trhu. Při tvorbě konceptu jsme proto využili mimo jiné principů behaviorálních věd, které nám pomohly sdělení ztvárnit efektivní a pro publikum poutavou formou. Výsledkem je spojení obrazu, textu, a dokonce i zvuku v podobě specifické znělky pro videoformáty, díky němuž si každý, kdo se s kampaní setká, může název našeho brandu v duchu vyslovit, a tak i snadněji zapamatovat,“ popsal Kamil Michálek, marketingový manažer společnosti Accolade.
Vedle vizuálu, kombinujícího modrou barvu charakteristickou pro značku Accolade, její logo a stylizované copy, vznikl pro první fázi kampaně i ucelený investorský slovník dostupný k bezplatnému stažení na webových stránkách Accolade Industrial Fund. Zahrnuje praktické termíny, které čtenářům mohou pomoci s orientací v prostředí investic do fondů průmyslových nemovitostí.
„Naší ambicí je, aby fond Accolade patřil mezi klíčové pojmy, které si lidé přirozeně spojí s tematikou investic v segmentu komerčních nemovitostí, specificky těch průmyslových, pro lehkou výrobu, logistiku či e-commerce. Investorský slovník je pro to atraktivním, snadno srozumitelným formátem, s nímž se potenciálním investorům můžeme přiblížit,“ dodává Tomáš Hanáček, Head of Business Development Accolade, jehož tým se na sestavování slovníku podílel.
Celoroční kampaň k 10. výročí Accolade Industrial Fund ve svých dalších fázích ukáže konkrétní benefity a příležitosti, jež zařazení fondu do investičního portfolia nabízí. Sdělení se budou objevovat jak v online kanálech, tak na sociálních sítích a v různých typech dalších médií.
Správu kampaní má na starosti agentura Marketup. PR podporu zastřešuje agentura Hero&Outlaw.
-stk-