Společnost Allegro startuje nový komunikační koncept „Když něco, tak Allegro“, jenž se zaměřuje na široký výběr zboží napříč kategoriemi a zároveň odráží každodenní potřeby, překážky a cíle moderních spotřebitelů.
„Náš nový komunikační přístup je nejen milníkem v růstu celé společnosti, ale zároveň reaguje také na rostoucí poptávku zákazníků po větší personalizaci v rámci nákupu. Budoucnost maloobchodu je jasná – budeme nakupovat stále častěji, zkoumat nové kategorie a vybírat si nové produkty, abychom tak uspokojili všechny své potřeby. Naše odpověď je proto jednoduchá: Když něco, tak Allegro,“ popisuje Wojciech Bogdan, ředitel marketingu a finančních služeb ve společnosti Allegro.
Kreativní myšlenka nového konceptu podtrhuje roli platformy při naplňování nejen běžných, ale i mimořádných potřeb zákazníků, přičemž nastavuje lehký a hravý tón, který je spojen s každodenními zkušenostmi každého z nás.
„V dnešním světě chceme a měli bychom mít možnost nakupovat odkudkoliv: z domova, autobusu nebo třeba z kanceláře. Naší prioritou jsou proto nejen výhodné ceny a široká nabídka produktů, ale také pohodlné možnosti doručení a bezpečné platby. Naše platforma se řídí jednoduchým pravidlem – kdekoli se objeví jakákoliv potřeba, Allegro přináší řešení,“ dodává Karolina Sytnyk, Brand Manager Expert v Allegro.
Nová kampaň, jež odstartovala 15. dubna, prezentuje různé postavy v reálných životních situacích, přičemž Allegro jim díky své široké nabídce produktů a kategorií vždy podává pomocnou ruku.
Strategie, kreativní koncept i produkční dohled nad novým komunikačním konceptem měla na starost agentura DDB Warszawa. Režie spotů se ujal Kuba Michalczuk a produkce Moon Films. Nákup médií zajišťovaly společnosti PHD Media a Allegro. Kampaň bude využívat celou řadu mediálních formátů, včetně televize, VOD, YouTube i sociálních médií.
-stk-