Birell v dubnu spouští kampaň na podporu své letošní novinky v podobě inovativní řady Active, v níž se poprvé na českém trhu objevily varianty nealkoholických radlerů s obsahem kofeinu a zároveň dále rozvíjí nabídku nápojů se sníženým obsahem cukru.
Kampaň, jež poběží zhruba do října, pokračuje v humorném duchu konceptu „Všichni na jedné lodi“ a zaměřuje se na potřebu překonání odpolední únavy. „Pracujeme s benefitem, který je v pivním segmentu neobvyklý – zatímco pivo k obědu spíš přispívá k poobědové únavě, Birell Active je první ochucené nealko pivo, které obsahuje kofein. Představuje ideální každodenní osvěžení během odpoledne v práci, po jídle nebo kdykoliv člověk pocítí únavu,“ přibližuje Oliver Jáchymovský, marketingový manažer značky Birell.
Komunikace využívá kompletní mediamix – od televize, přes outdoor a internet po spolupráci s influencery. Součástí budou také eventy, ať už sportovní, či hudební. „Cílíme na dospělé spotřebitele různého věku, kteří hledají osvěžení například při práci, po jídle či při vysokoškolském studiu nebo kdykoliv pocítí únavu během dne,“ dodává Jáchymovský.
Pod kreativou kampaně je podepsána agentura VCCP. Produkci televizních spotů zajistila společnost Bistro Films v režii Dominika Miškovského. Média má na starosti na českém trhu Publicis Groupe, na Slovensku Wavemaker.
Řada Birell Active navazuje na loňskou úspěšnou limitovanou edici. Nabízí nejoblíbenější příchuť Birellu Pomelo & Grep s přidaným kofeinem. Kofeinem a vitamínem B6 budou obohaceny i dvě novinky Borůvka & Acai a Citrus mix & Guarana. Variantami se sníženým obsahem cukru jsou loňská varianta Mango&Citron a novinka Limetka&Citron.
-stk-