Bohemia Sekt představuje novou komunikaci své prémiové řady šumivých vín Bohemia Sekt Prestige. V té prostřednictvím osoby hlavního sklepmistra Josefa Švédy akcentuje hlavní atribut značky, kterým je čas a dlouhé zrání v lahvi.
Cílem nové komunikace se sloganem „Na Prestige se nespěchá“ je zvyšovat znalost značky Bohemia Sekt Prestige na trhu šumivých vín. „Novou komunikací chceme ukázat, kolik práce, úsilí, mistrovství a času stojí, než vznikne lahev Bohemia Sekt Prestige. Vsadili jsme na autenticitu a do hlavní role obsadili Josefa Švédu, který ve Starém Plzenci dohlíží na výrobu sektů už třiatřicet let,“ říká Ondřej Čabrada, brand manažer značky Bohemia Sekt. Dříve značka spolupracovala s topmodelkou Terezou Maxovou.
Pro novou kampaň byl vytvořen vizuál, který představuje fáze výroby sektu od výběru nejlepších moravských hroznů, přes zrání vína v lahvi, které trvá nejméně 12 měsíců. Zdůrazněna jsou i ocenění ze světových vinařských soutěží – jen během letošního jara získala značka 19 zlatých ocenění na soutěžích ve Francii, Belgii, Německu, Portugalsku a dalších zemích.
Koncept a strategie pochází z dílny kreativní agentury WMC Grey, s níž společnost dlouhodobě spolupracuje. Novou komunikaci bude značka používat na sociálních sítích, internetu, v tiskové reklamě i v komunikaci v místě prodeje. V druhé polovině roku, která je hlavní sezonou sektů, plánuje komunikaci rozšířit také o outdoorové formáty.
-stk-