Značka Chupa Chups spustila novou jarní kampaň, která představuje novinku Chupa Chups Magic Cubes. Stejně jako v předchozích komunikacích využívá globální claim „Forever Fun“ a cílí na teenagery z generace Z.
„V každém z nás je někde ukryto to malé dítě, které rádo dělá ze žvýkaček bubliny,“ přibližuje koncept Katarína Fiantoková, Marketing Manager pro ČR/SR společnosti Perfetti Van Melle, do jejíhož portfolia značka Chupa Chups spadá.
Zastřešující vizuál využívá dynamiky praskajících bublin. Síťový neonový podklad, ze kterého vylétávají různé elementy vybraných aktivit, jako jsou mikrofony, tenisky nebo konzole, pak představují Chupa Chups svět zábavy, podkreslený hudbou. K aktivitě vybízí QR kód, který pohybem telefonu vizuál rozpohybuje a přidává mu 3D efekt.
Kampaň bude probíhat až do konce dubna na sociálních sítích Meta, Tik Tok a Snapchat, v mobilních aplikacích a je možné se s ní setkat i na CLV v pražském metru nebo v krajských městech. Součástí budou i influencerské spolupráce. Za kreativním konceptem stojí agentura Dentsu Creative, o mediální nakup se následně postaraly Dentsu X a Bistro Social.
-stk-