ČS v nové kampani na půjčky ukazuje odhodlání malé dívky

úterý, 2. dubna 2024, 13:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

V dubnu spouští Česká spořitelna novou kampaň, s níž podpoří své půjčky. Tváří je opět Jenovéfa Boková. 

Klíčový vizuál k nové kampani České spořitelny, zdroj: Česká spořitelna

Klíčový vizuál k nové kampani České spořitelny, zdroj: Česká spořitelna

Česká spořitelna startuje v dubnu novou kampaň, která pokračuje v komunikačním konceptu #silnější. Zaměřuje se v ní na půjčky, přičemž zdůrazňuje, že by měly být za férové ceny a bez poplatků. Tváří je opět Jenovéfa Boková

V hlavních rolích se v novém televizním spotu objeví malá dívka a její poník, kteří společně čelí velkým překážkám. Klíčem k jejich překonání je víra v sebe. Právě důraz na sebevědomí je hlavním motivem dlouhodobé strategické komunikace České spořitelny #silnější. V kontextu aktuální úvěrové kampaně pak důraz na sebevědomí a víru v sebe poukazuje na fakt, že bankovní půjčky by měly posilovat, a ne oslabovat finanční zdraví klientů. 

Kampaň, jež pracuje s hitem „These Boots Are Made for Walkin’“, je k vidění od začátku dubna v televizi, outdooru, na internetu a sociálních sítích ipobočkové síti po celé republice. 

Celou kampaň opět připravil tým pod vedením Tomáše Novotného z VML, Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka z OAK Prague. Produkci spotu zajistila společnost Bistro Films, režíroval ho Marek Partyš

-stk-