CzechTourism startuje jarní fázi letošní klíčové kampaně „Unexpected Wellbeing“, na které spolupracuje s kraji. Jejím cílem je nalákat do Česka co nejvíce cestovatelů z celého světa. Celkový roční rozpočet kampaně je 34 milionů korun.
Nový komunikační koncept, s nímž bude CzechTourism pracovat po následující dva roky, vychází z myšlenky, že Česko jsou de facto „jedny velké lázně“. Letošní kampaň poběží na hlavních trzích v USA a v Evropě. Na starém kontinentu bude k vidění ve Velké Británii, Itálii, Španělsku, Francii, Nizozemsku, Rakousku, Německu, Polsku, na Slovensku a v Maďarsku. V podobě tematických landing pages se objeví i na portálu Visit Czechia.com.
Kampaň tvoří 24 základních tematických vizuálů. Vždy několik pro každé téma aktivní dovolené. Hlavním komunikačním kanálem budou zejména sociální sítě Facebook, Instagram a Youtube. V podobě bannerové reklamy a krátkých tematických videospotů představí zahraničním klientům možnosti, jak u nás mohou strávit dovolenou a jaké zážitky v Česku mohou prožít.
„Podstatou celé kampaně je myšlenka, že Česko je země, která má co nabídnout,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism František Reismüller. „Vizuály, které primárně vznikly v angličtině, mají slogany jako například ‚unexpected steam room’ u fotky cyklisty v mlze, ‚unexpected pedicure’ u fotky bosých nohou na procházce po skalách v lese či ‚unexpected aromatherapy’ u skupiny lidí, která jde po rozkvetlé louce,“ dodává.
Celkový roční rozpočet kampaně „Unexpected Wellbeing“ je 34 milionů korun. Po úvodní jarní fázi bude následovat další, zaměřená na podzimní a zimní sezónu.
Jde o třetí kampaň, kterou pro CzechTourism připravila agentura VCCP. Tou první byly loňské jarní „Březnové hory“ na podporu domácího cestovního ruchu Česka, druhou pak zahraniční kampaň „Nečekané tradice“, která běžela v průběhu celého roku 2023.
-stk-