Jägermeister představuje na českém a slovenském trhu v celosvětové premiéře pomerančovou novinku Jägermeister Orange. Na jejím vývoji se podíleli čeští a slovenští spotřebitelé. V obou zemích byla uvedena současně v 12 klubech v rámci akce Jäger Drop, kde ji ochutnalo více než osm tisíc lidí za jednu noc.
„Máme radost, že za Jägermeister Orange stojí také Češi a Slováci, kteří se zapojili do testování v několika kolech a chuťového vyladění do nejmenšího detailu,“ říká Jiří Štětina, generální ředitel firmy Mast-Jägermeister pro ČR a SR.
Jägermeister Orange obsahuje 33 % alkoholu. Podávat by se měl jako ledově namražený panák na teplotu -18 °C. Jeho zásadní ingrediencí jsou vyzrálé bio pomeranče z certifikovaných farem na Sicílii. „Původ sicilských pomerančů je vysledovatelný od farmy až po láhev. Každý tak má naprostou jistotu, že pije něco, co bylo opravdu vytvořeno s respektem k přírodě,“ vysvětluje Jiří Štětina s tím, že celá výroba nového nápoje probíhá udržitelnými procesy.
Novinku podpoří několikaměsíční kampaň, která vzniká kompletně lokálně a připravuje ji kreativní studio Engine-Room. Zahájil ji zmíněný event Jäger Drop, kterého se účastnila kromě veřejnosti i řada influencerů, hudebníků a umělců. Dále podporuje Jägermeister Orange také komunikace na sociálních sítích, internetu, v místě prodeje a televizi. Součástí jsou i PR aktivity. Režie spotu se ujal David Stachura. Produkci měla na starosti společnost Blue Hour Cult & Cineworks. PR zajišťuje Czech Promotion, média DFMG. O BTL se stará Šafy production.
Jägermeister Orange bude dostupný nejprve v segmentu HoReCa a postupně také v běžné maloobchodní síti v láhvích z recyklovaného skla s etiketami z recyklovaného papíru v objemu 0,7 litru.
-stk-