Always otevírá s Andělovou téma menstruace ve sportu

neděle, 2. června 2024, 07:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Always se spojuje s basketbalistkou Gabrielou Andělovou, společně chtějí udělat z menstruace otevřenou součást sportu. 

Basketbalistka Gabriela Andělová se stává ambasadorkou nové kampaně značky Always, zdroj: Always / P&G

Basketbalistka Gabriela Andělová se stává ambasadorkou nové kampaně značky Always, zdroj: Always / P&G

Značka menstruačních potřeb Always navazuje spolupráci s basketbalistkou Gabrielou Andělovou, jež se stává ambasadorkou kampaně „Je to nová perioda“. Jejím cílem je řešit a odstranit úzkost z menstruace ve světě sportu a vytvořit z ní otevřenou součást jakéhokoli sportu na jakémkoli sportovišti.

„Menstruace se týká každé. Ale není to nic, za co bychom se měly stydět nebo se cítit provinile. Neměla by být tabu, měla by být brána jako součást života sportovkyň a mělo by se o tom mluvit na denní bázi,“ říká Gabriela Andělová. 

Kampaň pracuje s průzkumem, z něhož vyplývá, že 61 % sportovkyň zažívá tzv. menstruační úzkost, která je vyřazuje ze hry. Kromě toho 71 % z nich tvrdí, že sportovní odvětví si menstruaci stále nepřipouští, což ukazuje, že i když se o této problematice mluví o něco otevřeněji, je stále potřeba udělat mnoho práce, aby to sportovkyním pomohlo. 

Kampaň bude probíhat v televizi a na sociálních sítích ve spolupráci s influencery. Její součástí budou také PR aktivity a vzdělávací balíčky pro učitele tělesné výchovy a trenéry. Jako celosvětový partner Olympijských a Paralympijských her v Paříži 2024  bude Always rovněž poskytovat menstruační produkty v olympijské vesnici i mimo ni.

Na odstranění společenských překážek spojených s menstruací se Always zaměřuje i v rámci svých programů #JakoHolka a #UdržmeJiVeHře.

-stk-