Grayling a Mumdoo chtějí rozvířit debatu o práci matek

čtvrtek, 30. května 2024, 06:40 Aktuality, PR, Reklama MediaGuru

Platforma Mumdoo chce ve spolupráci s agenturou Grayling nastartovat veřejnou debatu o flexibilních pracovních příležitostech. 

Grayling navazuje dlouhodobou spolupráci s platformou Mumdoo, zdroj: Grayling.

Grayling navazuje dlouhodobou spolupráci s platformou Mumdoo, zdroj: Grayling.

Platforma Mumdoo, jejímž cílem je podpořit zapojování žen do pracovního procesu během rodičovské dovolené i po ní, navazuje dlouhodobou spolupráci s agenturou Grayling. Společně chtějí ve veřejném prostoru rozvířit debatu o flexibilitě pracovních úvazků pro matky s malými dětmi.

Grayling bude pro Mumdoo pracovat pro bono. Misi platformy chce podpořit tradičními PR nástroji, ale také ve spojení s kreativní agenturou DDB vytvořit komunikační kampaň, která zasáhne širokou veřejnost i zástupce firem. Právě zaměstnavatelé jsou v tomto ohledu zásadním hybatelem změn. 

„Téma, které si Mumdoo vzalo za své, je nám nesmírně blízké, pro řadu z nás i velmi osobní. Věříme, že otevřená a smysluplná debata ve veřejném prostoru je v tomto případě opravdu potřeba. Konkrétní data a příběhy ukazují, že je před námi z celospolečenského pohledu velký kus práce, ke kterému jako agentura velmi rádi přispějeme našimi zkušenostmi z oboru public relations i public affairs,“ říká Anna Balíčková, Managing Director agentury Grayling pro Česko a Slovensko.

Za Mumdoo stojí Lucie Bášová a Kristýna Cejnarová, které platformu z v roce 2021, když narazily na bariéry při snaze o návrat do zaměstnání. „Na základě zkušenosti jsme chtěly zjednodušit podobný proces i ostatním matkám a vytvořily jsme online platformu, která propojuje rodiče a velké firmy pro projektové spolupráce. Zaměstnavatelé díky ní mohou využít potenciál a zkušenosti rodičů čerpajících dlouhodobé volno a ti z druhé strany zase nalézají zajímavé pracovní uplatnění,“ přibližuje Lucie Bášová. 

Od spuštění prošlo databází Mumdoo na tři tisíce žen a aktuálně sdružuje 150 firem. Aktivity projektu se přitom postupně rozšiřují také na vzdělávací a osvětovou činnost. Téma rezonuje ve společnosti, přesto je patrné, že flexibilní úvazky v českých firmách stále chybí. „Proto jsme rádi, že společně s Graylingem a DDB můžeme rozjet výraznější komunikační aktivity, které na téma částečných a flexibilních úvazků ještě více upozorní. Start první větší společné kampaně plánujeme na začátek léta,“ dodává Kristýna Cejnarová.

-stk-