Pramenitá voda Natura letos komunikuje celoroční kampaní s názvem „Změna je život“.
„Snažíme se ukázat lidem, aby se nebáli žádných životních změn a přijali je takové jaké jsou. Jelikož změny nás ve většině případů posunou dál. Ať už kariérně, v osobním životě, ve škole a kdekoliv jinde. Stejně jako voda, která proplouvá krajinou a vždy si najde cestu přes jakoukoliv změnu, kterou jí planeta připraví,“ vysvětluje Jiří Kolář, brand manažer značky Natura.
Kampaň poběží až do konce roku, střídavě využívá televizi, internet, sociální sítě a influencery. „Snažíme se o always-on airing approach, kdy největší priorita je v letní sezóně, kdy běží právě i televizní reklama,“ popisuje Kolář s tím, že influenceři vyprávějí v rámci kampaně svoje životní změny a ukazují, že je posunuli v životě dál.
S kampaní Natura cílí primárně na mladé rodiny a lidi, kteří vidí sebe sami jako ambiciózní, zvědavé a open-minded a jejichž způsob myšlení jim dovoluje se lépe přizpůsobovat změnám.
„Jako bonus jsme dělali průzkum, kde jsme se lidí ptali na jejich životní změny – co by chtěli změnit, jaká je jejich motivace, jaká byla pozitiva změn a další,“ přibližuje Kolář. Z průzkumu vyplývá, že až 85 % Čechů vnímá změnu jako nevyhnutelnou součást svého života. Více než třetinu (39 %) změna posunula o velký kus dál, 28 % je rádo, že změnu udělalo, i když to bylo zpočátku těžké, a 20 % by do změny šlo znovu. Největší pozitivní změnou bylo pro 42 % dotázaných narození dítěte, pro 32 % změna zaměstnání, pro 29 % pořízení domácího mazlíčka či změna partnera.
Pod kampaní je podepsána centrální agentura společnosti The Coca-Cola Company, do jejíhož portfolia Natura patří.
-stk-