Rajec v kampani děkuje přírodě, vyzývá k péči o ni

pondělí, 13. května 2024, 17:05 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pramenitá voda Rajec, přichází s novou kampaní, v níž říká: „Maminko přírodo, nejsi na to sama.“

Jeden z klíčových vizuálů nové kampaně značky Rajec, zdroj: Rajec / Kofola

Jeden z klíčových vizuálů nové kampaně značky Rajec, zdroj: Rajec / Kofola

Značka pramenité vody Rajec, která je 20 let součástí portfolia společnosti Kofola, startuje novou kampaň. V televizním spotu se opět vrací do čisté přírody v Rajecké dolině – místu, kde tato voda pramení. Průvodcem po údolí je malý chlapec, který děkuje přírodě a slibuje, že na vše není sama. Zároveň značka představuje kojeneckou vodu ve vratné lahvi Cirkulka.

„Doposud jsme v kampaních značky Rajec přírodu pozorovali s respektem, z povzdálí a nechali ji ‚tvořit’. Nyní se komunikace mění s tím, jak se vyvíjí přístup značky ke krajině, kde tato voda pramení. V Rajecké dolině se totiž přírodě aktivně snažíme pomáhat,“ uvádí manažerka značky Tereza Chládková.

V Rajecké dolině, která je certifikována jako BIO oblast pro sběr bylin, značka dlouhodobě realizuje udržitelné projekty. „Už před několika roky jsme rozhodli, že o přírodu budeme systematicky pečovat a pomáhat jí, aby na vše nebyla sama. V Rajecké dolině proto spolu s neziskovou organizací Kvapka Rajeckej doliny monitorujeme stav krajiny a pracujeme na opatření na zadržování vody v krajině, v blízkosti našich vrtů ale pečujeme i o včely a ve spolupráci s lokálními zemědělci vysazujeme a ručně sbíráme bylinky,“ přibližuje Chládková. 

Jedním z dalších kroků v rámci udržitelnosti je také uvedení Rajec kojenecké vody ve vratné litrové lahvi Cirkulka. „Z odborných analýz vyplývá, že vratné obaly jsou jedním z nejlepších řešení ve vztahu k přírodě,“ dodává Chládková s tím, že ve vratné lahvi nabízí firma také Kofolu nebo Vineu. Kojeneckou vodu v litrové skleněné lahvi je možné nechat si dovézt například skrze internetový obchod Rohlík.cz.

Kampaň odstartovala začátkem května a potrvá až do konce srpna. Poběží v televizi, rádiu, outdooru a na internetu. Pod kreativou je podepsána agentura OAK Prague. Produkci zajistila Creative Embassy. Režie se ujal Maroš Milčík. Za kamerou stál Radim Střelka

-stk-