Skip Pay přichází s novým konceptem marketingové podpory českým e-commerce hráčům. Reaguje tak na reklamní aktivity čínského Temu a tureckého marketplace Trendyol, kvůli nimž se pro malé obchodníky marketingové náklady stávají neúnosnými.
V rámci svého CSS programu Skip Pay e-shopům nabídne až 20% slevu na Google Nákupy a zároveň možnost konzultací s marketingovými specialisty. Ti pomohou zrevidovat marketingovou strategii, nastavit marketingové procesy, udělat nezávislý audit výkonnostních akvizičních kampaní i udržet loajalitu stávajících zákazníků. Do programu mohou vstoupit jakékoliv e-shopy, nejen partneři, kteří využívají odloženou platbu Skip Pay.
„Náklady na PPC se meziročně zvýšily o desítky procent. Dotýká se to i řady našich partnerských e-shopů, a proto spouštíme nový Skip Pay CSS program. Ten e-shopům zajistí inzerci v Google Nákupech s až o 20 % nižšími náklady – za stejné peníze dostanou více reklamního prostoru, a tím pádem i větší tržby, než kdyby si e-shopy reklamu zajišťovaly samy. V Česku se o této možnosti slevy na reklamu Google zatím moc neví. Proto ji chceme na českém trhu začít více propagovat a českým, ale i zahraničním partnerům tuhle možnost zprostředkovat,“ vysvětluje Tomáš Krásný.
Pro e-shopy Skip Pay postavil také specializovaný tým zaměřený na konzultace v oblasti e-commerce. V rámci měsíčního předplatného bude možné využívat jeho know-how, které zahrnuje například data o platebních preferencích Čechů nebo jejich chování ve finálních fázích nákupu. Těm obchodníkům, kteří si nechávají kampaně spravovat externími agenturami, nabídne Skip Pay revizi a nezávislý audit.
-stk-