Bohém v kampani využívá veršujícího voicebota

středa, 12. června 2024, 08:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Pivo Bohém spouští novou kampaň, v níž speciálně naprogramovaný voiceboat na Bohémské lince složí báseň na zadané téma.

Klíčový vizuál ke kampani Bohémská linka, zdroj: Krušovice Bohém / Heineken

Klíčový vizuál ke kampani Bohémská linka, zdroj: Krušovice Bohém / Heineken

Začátkem června odstartovalo krušovické pivo Bohém novou kampaň s názvem Bohémská linka. Její součástí je speciálně naprogramovaný voicebot, který všem uživatelům, kteří vytočí telefonní číslo 295 567 555, vytvoří báseň na zadané téma. 

Voicebotovi bude možné zadat například přání k narozeninám, tip na jídlo k obědu nebo třeba omluvnou zprávu pro kamarádku. Ten na všechna tato a další témata zvládne sestavit kratší básničku, kterou bude možné uživatelům i zaslat ve formě SMS. „Tuto aktivitu jsme zvolili proto, že jako značka chceme být našim spotřebitelům blíže a interagovat s nimi odlehčeným stylem tak, jak je to Bohémovi vlastní. V dnešní době může být těžké stát se Bohémem. Právě proto jsme se rozhodli spustit Bohémskou linku, která svým důvtipem a poezií udělá Bohéma úplně z každého,“ vysvětluje Pavel Vácha, brand manažer značky Krušovice.

Bohémská linka funguje na principu umělé inteligence (AI). Voicebot byl sestaven tak, aby dokázal pochopit kontext dotazu a na jeho základě vytvořit originální a odlehčenou báseň. Umělá inteligence byla trénována na velkém množství dat, což ji umožňuje reagovat na širokou škálu témat a přizpůsobit se individuálním potřebám jednotlivých uživatelů. 

Zavolat na linku bude možné jak ze svého mobilního telefonu, tak i z obrovského zlatého sluchátka, které bude možné najít v ulicích Prahy. 

Pod kampaní je podepsána agentura Flo.

-stk-