Coca-Cola uvádí na český a slovenský trh nový produkt Glacéau Vitaminwater. Jedná se o vodu obohacenou o škálu vitamínů (B3, B5, B6, C) a minerálů, jako je zinek, podporující imunitní systém a celkové zdraví. Nápoj se vyrábí v pražském závodě v Kyjích a odsud se distribuuje i na další zahraniční trhy.
Značka Glacéau je v tuzemsku dostupná již od roku 2018, kdy Coca-Cola přinesla její Smartwater. S Vitaminwater rozšiřuje své portfolio a vstupuje do nové kategorie vitamínových vod, která patří k jedné z nejrychleji rostoucích kategorií na trhu. Celkem uvádí dvě varianty – Defence a Fiber. Obě jsou složeny z přírodních ingrediencí, bez konzervantů a s vitamíny pro každý den.
Defence s příchutí maliny a jablka obsahuje zinek a vitamín C, které přispívají k podpoře funkcí imunitního systému. Fiber s příchutí citrónu, limetky a máty obsahuje vitamín B5 a vlákninu pro podporu zažívání.
V rámci marketingové podpory novinky, která cílí na skupinu Gen-Z a Gen-Y, byl zvolen převážně digitál, sociální sítě a spolupráce s influencery. „Začínáme v červnu s měsíční geotargetovanou digitální kampaní, která bude exkluzivně pro zákazníky Tesco v ČR a Relay v ČR. V rádiusu 1 km od těchto prodejen budeme targetovat Gen-Z a mileniály v době jejich spotřeby. Vše je na základě reálných dat,“ vysvětluje Jiří Kolář, brand manažer Coca-Cola pro značku Vitaminwater.
Od začátku července do konce srpna bude navíc spuštěna celorepubliková kampaň v Česku a na Slovensku, jejíž součástí je i sampling. „V neposlední řadě spolupracujeme i s českým olympijským týmem a budeme přítomni na otevření české olympijské vesnice v Mostu, kde bude mít Vitaminwater velkou fan zónu, a navíc budeme spolupracovat s českým olympijským týmem i v digitální formě pomocí dvou speciálních pořadů, kde se Vitaminwater objeví jako aktivní a pasivní product placement. Jako bonus budeme mít Vitaminwater i jako nápoj v maratonu v Košicích, abychom nezapomínali i na slovenský trh,“ dodává Jiří Kolář.
-stk-