Esence od Mattoni představuje kampaň „Bez tíže“

středa, 19. června 2024, 14:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Mattoni spouští kampaň „Bez tíže“ na podporu řady Esence s novou vizuální identitou. 

Zdroj: Mattoni 1873

Zdroj: Mattoni 1873

Esence od Mattoni, řada ochucené minerální vody bez cukru a sladidel, přichází s novou kampaní s názvem „Bez tíže“. Představuje novou vizuální identitu v designu od Marka Mikovce i nejnovější příchuť yuzu & okurka, jež byla oceněna Volbou spotřebitelů 2024 v kategorii minerální vody. Kampaň je k vidění v televizi, outdooru, na internetu, její součástí je i sampling či spolupráce s influencery. Reklamní spot vytvořila agentura WMC Grey.

V televizi jsou nasazeny 20 a 30s spoty, v nichž je složení Esence bez cukru a sladidel zpodobněno levitujícím ovocem. „Ve složení Esence najdete jen přírodní minerální vodu Mattoni s vyváženým poměrem minerálů a esenci ovoce a bylinek. Neobsahuje žádné cukry, sladidla, barviva ani konzervanty. Je tak ideální pro spotřebitele zaměřené na zdravý životní styl, kteří si chtějí užít svěží ovocnou chuť bez tíže. A to je hlavním poselstvím nového spotu,“ uvádí Eva Straškrábová, senior brand manažerka Mattoni. 

Do kampaně jsou zapojeni influenceři, oblíbení především u mladší cílové skupiny, jako Veronika Vobecká, Lucie Neumannová, Kateřina Fričová, Tereza Švehlová nebo Tom Sean. V outdooru budou nasazeny stovky bigboardů a smartboardů, ochutnávky budou probíhat na kulturních a sportovních akcích.

Zdroj: Mattoni

Mattoni redesignuje řadu Esence, přidá novou příchuť

pátek 31. května 2024

-stk-