EUC bojuje se Sokolem kampaní proti nedostatku pohybu

úterý, 4. června 2024, 06:35 Aktuality, Reklama MediaGuru

Zdravotnická skupina EUC se v nové osvětové kampani s názvem Zdraví nazdar! spojuje s Českou obcí sokolskou. 

Zdroj: Repro YT EUC a. s.

Zdroj: Repro YT EUC a. s.

Zdravotnická skupina EUC v červnu spouští multiplatformovou osvětovou kampaň, ve které se spojuje s Českou obcí sokolskou při příležitosti XVII. všesokolského sletu. S claimem „Zdraví nazdar!“ vyzývá veřejnost k odboji proti největšímu nepříteli Česka, kterým je podle kampaně nedostatek pohybu. 

Cílem kampaně je motivovat lidi k aktivní péči o své zdraví a boji proti špatné kondici. Podle statistik má totiž aktuálně vyšší tělesnou hmotnost více než dvě třetiny Čechů. „V rámci kampaně chceme Čechům ukázat, že k tomu, aby se jejich fyzická kondice zlepšila, stačí i malé krůčky. I malé změny v denním režimu, jako jsou například pravidelná 11minutová chůze nebo chůze po schodech, mohou totiž zásadně snižovat zdravotní rizika. Apelujeme na zdravý a pravidelný pohyb. Zároveň upozorňujeme na to, že preventivní prohlídky u lékaře umí odhalit závažná onemocnění již v jejich počátku, díky čemuž lze předejít zdravotním komplikacím,“ vysvětluje Aziz Jahić, ředitel marketingu a komunikace skupiny EUC.

Tváří kampaně je postava lékaře z EUC, který se v několika video spotech přidává k různým sportovním aktivitám. S nadsázkou tak ale činí přímo v kostýmu lékaře.

Ve spolupráci se Sokolem vznikla série edukativních videí pro domácí cvičení. K vidění jsou na webu kampaně www.zdravinazdar.cz, kde je k dispozici i kalkulačka prevence, která návštěvníkům poradí, na která bezplatná preventivní vyšetření mají v závislosti na věku a pohlaví nárok.

Kampaň poběží v televizi, rádiu, outdooru a na internetu. Součástí budou také edukativní kampaňové polepy v rámci EUC klinik, lékáren a laboratoří po celé ČR. Ve spolupráci s Rádiem Blaník vznikl také podcast Kondicionér zaměřený na podporu zdravého životního stylu.

EUC propíše kampaň i do své interní komunikace. Zaměstnance zapojí do aktivační hry pod názvem „EUC v pohybu“, v níž budou mít možnost plnit drobné fyzické výzvy na denní bázi a sledovat svůj pokrok ve speciální aplikaci.

Kreativu kampaně připravila agentura Werk Camp. Režie kampaňového videa se ujalo režijní duo Mods, tedy Martin Přikryl a Michal Nohejl

-stk-