Kláštorná Kalcia představuje kampaní příběh dvou bratrů

středa, 12. června 2024, 14:45 Aktuality, Reklama MediaGuru

Minerální voda Kláštorná Kalcia přichází s novou komunikační kampaní, jež se opět nese ve středověkém duchu. 

Zdroj: Kláštorná Kalcia / Kofola ČS

Zdroj: Kláštorná Kalcia / Kofola ČS

Značka minerální vody Kláštorná Kalcia z portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko zahajuje novou komunikační kampaň s názvem „V jednotě je síla“. Ta opět ve středověkém duchu představuje příběh dvou bratrů, pojmenovaných Kalcius a Magnesius. Cílem je komunikovat hlavní produktový benefit, což je spojení vápníku a hořčíku. 

„Kláštorná Kalcia chce zahýbat trhem minerálních vod. Upravili jsme celý marketingový mix, změnili komunikační strategii a nebáli jsme se exekučního vymezení vůči konkurenci. V dosavadní komunikaci značka zdůrazňovala především přínosy vápníku, hlavního minerálu ve vodě Kláštorná Kalcia. Ta však nabízí mnohem více a do jejího příběhu proto vstupuje také hořčík, který se v ní nachází také v dostatečném množství,“ říká Veronika Slováková, senior brand manažerka značky Kláštorná Kalcia.

 

Nová kampaň navazuje na komunikaci značky od jejího znovuuvedení na trh v roce 2019. „V nové komunikaci hovoříme o produktových benefitech typickým jazykem značky, který se vyznačuje středověkým prostředím a emočně ji propojujeme s poutavým příběhem dvou bratrů pojmenovaných podle minerálů. V ději spotu nechybí ani naše čarodějka, zosobňující magickou sílu pramene. Právě ona je ta, která nabádá oba bratry již od jejich útlého věku k nerozlučnému spojení, protože v jejich spojení se skrývá skutečná síla,“ popisuje Veronika Slováková.

Kampaň odstartovala 1. června a objeví na českém i slovenském trhu v televizi, na internetu, v outdooru a retailu. Součástí je také webová stránka značky

Kreativa je dílem VML. Produkci zajistila společnost Stink Films. Režie se ujal Louis Nieto

-stk-