Renault má devět cen z mezinárodního klání nativní reklamy

středa, 19. června 2024, 11:00 Reklama, Internet & Mobil, Aktuality MediaGuru

Nativní reklama na model vozu Renault Austral se stala nejúspěšnější tuzemskou nativní reklamou na mezinárodní soutěži Native Advertising Awards.

Ukázka z nativní reklamy značky Renault Austral, zdroj: Renault

Ukázka z nativní reklamy značky Renault Austral, zdroj: Renault

Devět ocenění si z letošního ročníku mezinárodní soutěže zaměřené na nativní reklamu Native Advertising Awards odvezla tuzemská pobočka společnosti Renault. Ceny za nejlepší práci v oboru se vyhlašovaly v dánské Kodani.

Renault získal čtyři zlaté, čtyři stříbrné a jedno bronzové ocenění za kampaň Brána do světa nespoutané představivosti. Připravily ji Seznam Brand Studio a agentura OMD Czech. Kampaň uspěla v kategoriích: Nejlepší využití umělé inteligence (zlato), Nejlepší strategie (zlato), Nejlepší využití nativní reklamy s malým rozpočtem (zlato), Nejlepší využití online médií (zlato), Nejlepší program nativní reklamy B2C (stříbro), Nejlepší využití podcastu (stříbro), Nejlepší využití textu (stříbro), Nejlepší program nativní reklamy B2C (stříbro) a Nejlepší design (bronz).

Nativní kampaň značky vozu Renault Austral se inspirovala dětskou fantazii. Dětské postřehy se skloubily s nápady, které vygenerovala umělá inteligence. Vzniklé pohádky bylo možné přehrávat v autě.

„Příprava projektu tohoto typu byla od začátku až dokonce velmi zábavná, díky skvělé kreativě, která provázela celou kampaň při uvedení modelu Renault Austral na trh. Představivost tedy ožila nejen v dětských očích, ale i napříč celým týmem, který se na přípravě nativního formátu podílel. Z tolika ocenění máme velkou radost a určitě se těšíme na přípravu projektů dalších, kde se budeme snažit mít pod kontrolou vše, kromě představivosti, jak zní hlavní claim kampaně," uvedla Michaela Čelková, manažerka reklamy Renault Group ČR/SK.

„Sám mám malou dceru a pohádky do auta zbožňovala. Mám velkou radost, když se podaří skloubit nové technologie (AI), hluboký insight a výbornou exekuci dohromady, a přinést klientovi neotřelé řešení, které funguje. Je potřeba dodat, že bez skvělé práce kolegů, kteří šli daleko za hranici běžného mediálního plánování, by celý projekt neměl šanci uspět. Velké díky patří i klientovi Renault za důvěru a Seznam Brand studiu za perfektní nápady,“ dodal Marek Miláček, Client Service Director OMD.

Renault se stal nejúspěšnějším tuzemským zadavatelem v této soutěži. V té stejně jako v předchozích letech bodovalo právě Seznam Brand Studio od Seznam.cz, které získalo celkem čtrnáct medailí. Vedle devíti pro Renault byly oceněny i nativní kampaně značek Colombia a Čokoládovna Janek (každá z uvedených kampaní po dvou oceněních). Celkově se Seznam Brand Studio stalo druhým nejúspěšnějším studiem letošního ročníku Native Advertising Awards.

-mav-