T-Mobile kampaní představuje nové tarify Next

středa, 26. června 2024, 15:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

V rámci své strategické linky #MeziSvými komunikuje T-Mobile své nové tarifní portfolio Next. 

Zdroj: Repro YT T-Mobile CZ

Zdroj: Repro YT T-Mobile CZ

T-Mobile spouští 26. června produktovou kampaň, která představuje novou tarifní nabídku Next a rozvíjí dlouhodobou strategickou linku #MeziSvými

„Na trh uvádíme nové tarify, které jsou unikátní a svým obsahem mění pravidla hry. Tuto myšlenku přenášíme i do naší nové kampaně. V životě zkrátka někdy potřebujeme změnit pravidla hry, abychom si mohli užít skvělé chvíle s přáteli a být #MeziSvými. A jak je důležité pečovat o vztahy s našimi blízkými a kamarády i v časech, kdy není vše ideální a někdo se může cítit trochu vyčleněný ze své party, nám ukázala kamarádka hrdiny spotu,“ říká Iva Menclová, interim ředitelka značky a marketingové komunikace, T-Mobile Česká republika. 

Reklamní spot sleduje malého chlapce, citlivého na sluneční paprsky, kvůli kterým si nemůže jako ostatní užívat léto naplno. Jeho kamarádi mu ale nachystají překvapení, díky kterému může být stále #MeziSvými i přes svoji jinakost. 

Produktově zaměřená kampaň poběží až do konce léta ve dvou vlnách. První byla spuštěna 15s verze spotu. Tu začátkem července vystřídá jeho plná, 30s varianta a tři 15s spoty zaměřené na hlavní benefity tarifního portfolia: předplatné streamovací platformy Max, doručení AlzaPlus+ a objemnější balíčky dat. Kromě televize bude kampaň k vidění až do konce léta tisku, outdooru, na internetu a také sociálních sítích a v místě prodeje.

Kreativa je dílem týmu Ticino (Ogilvy). Spoty se natáčely u Jezera Lhota v produkci Stink Films v čele s režiséry Matyášem Fárou a Petrem Vlčkem. Média zajišťuje EssenceMediacom, online média má na starosti Proboston Creative. Fotografie vytvořil Pavel Hejný a Dany Peschl. Autorem hudby je Iamviliam.

-stk-