Globální farmaceutická společnost Takeda spustila brandovou kampaň edukující o nenahraditelnosti krevní plazmy. Staví na videu, kde vystupuje skutečný pacient a sekunduje mu animovaná postavička znázorňující plazmu.
„Tato kampaň je pro nás první vlaštovkou v komunikaci brandu Takeda široké veřejnosti prostřednictvím storytellingu o našich klíčových oblastech, tedy plazmě a vzácných onemocněních. V rámci kampaně jsme se nechtěli primárně soustředit na samotnou nemoc a léčebné terapie, ale naopak zprostředkovat emoce, lidský příběh a zkušenost konkrétního člověka,“ říká Štefánia Cicková, manažerka interní a externí komunikace společnosti Takeda pro Českou republiku a Slovensko.
Kampaň stojí na příběhu pacienta, který vypráví svou pozitivní zkušenost s plazmatickou léčbou a opětovným návratem do života, k přátelům a koníčkům. „Vytvořili jsme delší výpravné video s pacientem s důrazem na autentickou výpověď a hravost. Klíčová pro nás byla práce se skutečným pacientem, který se objevuje i ve videu a vypráví o svých pocitech a zkušenostech. Léčebné terapie, tedy spojení plazmy a technologií, dokresluje animovaná figurka plazmy. Ta našemu pacientovi Richardovi pomáhá věnovat se znovu věcem, které má rád, a nám pomáhá vyhnout se patosu,“ vysvětluje koncept Michaela Čentešová z agentury Adison, jež je pod kreativou podepsána.
Kampaň navazuje na podzimní sérii edukativních advertorialů o krevní plazmě a terapiích z ní odvozených a bude komunikována během celého letošního roku. Po minutovém spotu, který režíroval Jakub Dohnálek z WeAre productions, budou následovat kratší cuty i statické formáty v online prostoru. Animace je dílem Aryho Tokhyana. Hlas postavičce krevní plazmy propůjčil Zdeněk Maryška.
-stk-