Vítězem jarního běhu soutěže OMD Creative Challenge se stal tým Lucid, který tvořily Lucie Kutscherauerová, Valeria Ostenová a Aneta Zítková. Porotě se nejvíce líbilo jejich řešení, jak přimět cílovou skupinu mladých žen ve věku 18-35 let, aby si vyzkoušely vzorečky produktů pomocí přespávaček s kamarádkami.
Z analýzy týmu Lucid vychází, že 77 % z cílové skupiny si vzorky schovává na výjimečnou příležitost, která ovšem většinou v budoucnu nikdy nenastane. Dále také, že 86 % dívek má rádo přespávačky, ale už to bylo dávno, kdy naposled na nějaké byly, a samozřejmě jednou z neodmyslitelných součástí přespávaček je skincare a kosmetika. Na tomto výsledku tým postavil i svůj insight – mladé dívky nevyužívají vzorečky kosmetiky, které dostanou, protože jejich využití odkládají na jinou příležitost, která ovšem nikdy nenastane. Proto jim značka nabídne způsob, jak vzorečky využít hned, a to prostřednictvím trávení zábavného času s kamarádkami.
První fáze komunikace, jež by běžela především na Instagramu, by pracovala s tipy, jak uspořádat tu nejlepší přespávačku, ať už by se jednalo o hudební playlist, doporučení na filmy, recepty na nápoje nebo hry. Každý příspěvek by obsahoval výzvu ke zúčastnění se#astridsleepover. Následovala by offline propagace u vybraných vysokých škol opět komunikující možnost zapojit se do této akce a nechat si zaslat balíček s Astrid produkty zdarma. Nebude chybět ani soutěž – pořízení kreativní fotky nebo videa z přespávačky s produktem Astrid a sdílení na sociálních sítích s #astridsleepover. Soutěžilo by se o wellness pobyt a poukázky do wellness, aquaparku nebo sauny.
Soutěž Creative Challenge pořádá mediální agentura OMD, hlásit se do ní mohou týmy tvořené jedním až třemi lidmi. Soutěžící prezentují své nápady před porotou. Vítězové získávají vedle zkušeností stáž v OMD a ceny od klienta Astrid.
Vítěznou prezentaci si můžete prohlédnout v dokumentu níže.
-stk-