Výrobce Deceuninck uvedl udržitelnou kampaň

neděle, 9. června 2024, 08:00 Aktuality, Reklama, Udržitelnost MediaGuru

Deceuninck přichází s novou kampaní, v níž představuje svou dlouholetou strategii udržitelnosti. 

Zdroj: Deceuninck

Zdroj: Deceuninck

Belgická společnost Deceuninck, vyrábějící okenní profily, spouští kampaň „Na každém okně záleží“, v níž zdůrazňuje udržitelnost svého sortimentu.

Jejím cílem je vysvětlit, jak produkty firmy mohou ovlivnit komfort bydlení, životy lidí v okolí i celou planetu. Zároveň zdůrazňuje, že se nejedná o novou strategii, ale že se značka snižování emisí CO2 ve výrobě věnuje desítky let. Kromě snižování uhlíkové stopy se věnuje také recyklaci. 

Od dubna běží kampaň v českých a slovenských oborových médiích pro stavebnictví i pro cílovou skupinu architektů a designérů, doplňují ji online aktivity. V nadcházejících týdnech společnost rovněž podpoří své obchodní partnery ve využívání komunikačního sdělení a materiálů směrem k jejich přímým zákazníkům a nabídne jim specializovaný obsah pro B2C.

-stk-