Fosfa podporuje kampaní olympijské hodnoty i dětský sport

čtvrtek, 25. července 2024, 00:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Fosfa, výrobce produktů FeelEco, startuje kampaň „Fair Play“, jejímž cílem je podpořit dětský sport. 

Jeden z klíčových vizuálů olympijské kampaně společnosti Fosfa, zdroj: Fosfa

Jeden z klíčových vizuálů olympijské kampaně společnosti Fosfa, zdroj: Fosfa

Společnost Fosfa, jeden z generálních partnerů Českého olympijského týmu, zahajuje kampaň „Fair Play“. Spojuje v ní olympijské ideály s hodnotami značky a klade důraz na podporu dětského sportu v dnešním technologicky zaměřeném světě.

„Je třeba se vrátit k původním hodnotám, jež byly historicky spojovány se sportem a s olympijským hnutím, zároveň jsou ale klíčové i pro ostatní oblasti lidského konání. Tedy k hodnotám, jako jsou respekt, úcta, disciplína či důvěra, zároveň také výjimečnost a přátelství. A samozřejmě fair play. Chceme tím zároveň inspirovat i ostatní – děti i rodiče. Proto sloganem tohoto projektu je výzva: ‚Na hřišti i mimo něj, pojď do toho fair play’,“ vysvětluje Ivan Baťka, generální ředitel společnosti Fosfa.

„Stavět na důležitých hodnotách je velmi důležité pro sport i pro život. A to je hlavním smyslem tohoto projektu. Budování hodnot již od dětství je významným základem pro budoucnost a právě sport je oblastí, kde tyto hodnoty můžeme posilovat,” dodává Jiří Černák, poradce generálního ředitele pro marketing.

Kampaň Fair Play neprodává žádný produkt ani službu, zaměřuje se pouze na komunikaci zmíněných hodnot a povzbuzuje vnímání olympiády jako zdroje inspirace a motivace. Důležitým prvkem je také apel na rodiče a veřejnost, aby podpořili děti ve sportování. V době, kdy jsou děti stále více ovlivňovány dopaminovými technologiemi, jim sport pomáhá čelit reálnému světu a slouží také jako důležitá prevence psychických poruch. 

Na kampani se podílela agentura Marketup

-stk-