Kinley uvádí novinku soutěží o zájezd do Champagne

čtvrtek, 25. července 2024, 11:20 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

Kinley na trh přináší novinku s příchutí hroznů a bezinky. Podporuje ji kampaní i soutěží o zájezd do Champagne. 

Zdroj: Kinley / Coca-Cola

Zdroj: Kinley / Coca-Cola

Značka Kinley z portfolia společnosti Coca-Cola přichází na trh s novinkou – Kinley Hrozny & Bezový květ, jež kombinuje chuť hroznové šťávy s tóny bezinky a sníženým obsahem cukru. Podporuje ji kampaní „Nenech léto vyšumět“ i spotřebitelskou soutěží. 

Kampaň je aktuálně ve své druhé fázi. Jejím hlavním pilířem je video spot, který na příkladu prosluněné zahradní sešlosti ukazuje typickou příležitost, při které se dá lehký a osvěžující nápoj vychutnávat.

„Rozdělení na dvě fáze nám umožnilo přirozeně přejít od hlubokého, takřka ASMR prožitku, k atmosféře pravého léta zalitého sluncem a super osvěžující limonádou,“ říká Zuzana Staňková, marketingová manažerka Coca-Cola CR.

Kampaň běží na českém a slovenském trhu online, na sociálních sítích a na venkovních plochách, a to do konce srpna. Její součástí je i aktivace k zapojení do soutěže o zájezd do francouzského Champagne.

„Díky jednoduchému triku s vinnou skleničkou se nám podařilo elegantně odlišit od jiných hroznových limonád,“ doplňuje Daniel Petkevič, copywriter z kreativní agentury Saatchi & Saatchi, jež je pod kampaní podepsána. 

Novinka je k dostání v celé maloobchodní síti, restauracích nebo barech, v různých obalech a objemech, a to buď v plechovce 0,25 l, ve skle 0,25 l, nebo PET lahvi o objemu 0,5 l,  a 1,5 litru. Přítomna bude novinka také v průběhu léta na různých hudebních a foodových festivalech. Podávat by se měla novinka vyhlazená ve vysoké vinné sklenici do třetiny naplněné ledem. 

-stk-