Kinley uvádí novinku soutěží o zájezd do Champagne

čtvrtek, 25. července 2024, 11:20 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

Kinley na trh přináší novinku s příchutí hroznů a bezinky. Podporuje ji kampaní i soutěží o zájezd do Champagne. 

Zdroj: Kinley / Coca-Cola

Zdroj: Kinley / Coca-Cola

Značka Kinley z portfolia společnosti Coca-Cola přichází na trh s novinkou – Kinley Hrozny & Bezový květ, jež kombinuje chuť hroznové šťávy s tóny bezinky a sníženým obsahem cukru. 

K dostání je v celé maloobchodní síti, restauracích nebo barech, v různých obalech a objemech, a to buď v plechovce 0,25 l, ve skle 0,25 l, nebo PET lahvi o objemu 0,5 l,  a 1,5 litru. Podávat by se měla novinka vyhlazená ve vysoké vinné sklenici do třetiny naplněné ledem. 

Kinley Hrozny & Bezový květ podporuje řada marketingových aktivit. Prostřednictvím Coke aplikace je možné soutěžit o ceny, z nichž hlavní je zájezd do francouzské oblasti Champagne. Přítomna bude novinka v průběhu léta na různých hudebních a fondových festivalech. Součástí podpory je rovněž kampaň na sociálních sítích a v outdooru

-stk-