Prodejce erotického zboží Růžový slon spustil novu letní slevovou kampaň s názvem „Letní jízda se slonem“, která běží na internetu, v televizi a rádiu. Maskot značky, jemuž tradičně propůjčil hlas v české verzi herec Martin Stránský a na Slovensku Michal Hudák, se letos v létě rozhodl odjet na dovolenou, aby si „odpočinul a přepnul na pozitivní vibrace".
Televizní spot bude k vidění do konce sprna na kanálech Nova a Markíza, v rádiu bude značka slyšet na stanicích Evropa 2, Hitrádio, Fajn rádio a objevuje se také v online vysílaní. Součástí kampaně jsou i PR aktivity.
Součástí letní kampaně je každoroční slevová akce. „Zákazníci mohou využít 20% slevu na Top 100 bestsellerů. Stačí do konce srpna využít kód LETO20. V rámci našich Top 100 bestsellerů lidé najdou různé druhy pomůcek včetně hraček v cestovních verzích, které lze jednoduše schovat do kapsy nebo kabelky,“ komentuje novou kampaň majitel společnosti Adam Durčák.
Kampaň připravil již tradičně in-house tým společnosti ve spolupráci s agenturami Brand Family a Motionhouse.
-stk-