Značka Targa Florio, která spadá pod společnost Kofola, v nejnovější kampani uvádí recepty na letní nealko drinky. V sérii videí si na to přizvala komentátorskou dvojici Števa Eiseleho a Pepu Krále.
„Lidem jsme chtěli přinést kousek inspirace ve formě receptů, zároveň jsme však chtěli zůstat věrní příběhu značky, která se od svého vzniku spojuje s motorismem,“ říká Michal Sedláček, manažer značky Targa Florio.
Jednotlivé koktejly jsou pojmenovány podle sicilských vesniček, skrze které v minulosti vedl závod Targa Florio. Mezi recepty tak figurují jména jako Targa Florio Cerda s brusinkami, Scillato s mangovým džusem a skořicí, Calcavuturo se svěží okurkou a limetkou a Collesano s jahodami a citronovou šťávou. Za konkrétními recepturami stojí barman Mauro Banderas.
Novinkou v rodině nápojů Targa Florio se letos stala další příchuť Tonica Ginger, zázvorový tonik.
Kampaň navazuje na loňský televizní spot „Chuť vítězství nevyprchá“. Spoty jsou natočeny ve stejném prostředí autoservisu, čímž došlo k vizuálnímu propojení obou složek kampaně.
Pod kreativou je podepsána agentura Mannschaft. Produkci zajistila společnost Playground 13. Režie se ujal Pepe Ehrenberger. Autorem fotografií je Miňo Debnár.
-stk-