Česká spořitelna kampaní podpoří dětský účet

pátek, 2. srpna 2024, 15:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Novou kampaní chce Česká spořitelna pomoci se zvyšováním finančního zdraví mladých klientů. 

Zdroj: Česká spořitelna

Zdroj: Česká spořitelna

Česká spořitelna spouští novou kampaň na podporu dětského účtu. V rámci promo nabídky odmění mladé klienty za pravidelné spoření a používání mobilního bankovnictví George. Za pět měsíců mohou získat až 500 Kč, pokud se přihlásí alespoň jednou do měsíce do mobilního bankovnictví George, a zvýhodněný úrok ve výši 5 % ročně na spořicím účtu, pokud si na něj pošlou částku v minimální výši 50 Kč. Letošní akce trvá od 1. srpna do 31. října 2024 a mohou ji využít děti a studenti do 17 let včetně.

„Naše tradiční každoroční dětská kampaň stojí na jednoduché myšlence, kterou je sjednání dětského účtu a pravidelného spoření, díky kterému mladí klienti nahlédnou do světa financí a získají možnost vyzkoušet si hospodařit s penězi pod dozorem rodičů. Děti se učí zacházet s běžným a spořicím účtem, mobilním bankovnictvím George, vlastní platební kartou a učí se spravovat své první vlastní peníze. Navíc jsme George upravili dětem do jejich 15. narozenin do hravější podoby,” říká Gabriela Zdařilová, která má v České spořitelně nabídku dětských účtů na starost.

Kampaň poběží od začátku srpna do konce září v televizi, a to na stanicích Česká televize, Nova, Prima a Očko. Jeho cílem je motivovat rodiče, aby svým dětem ve věku od 8 do 17 let založili dětský účet jako první krok k finanční gramotnosti. Dále se objeví i na internetu a sociálních sítích, v outdooru a pobočkové síti České spořitelny. 

Celou kampaň připravil tým pod vedením Tomáše Novotného a Jakuba Hereše z VMLY&R a Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka z OAK Prague. Spot produkovala společnost Bistro Films v čele s režisérským duem Wolfberg.

„Navazujeme na kampaň o finančním zdraví z počátku roku, proto pokračujeme se stejným kreativním konceptem, jehož exekuce stojí na castingu, výrazné barevné stylizaci a hravé feel-good atmosféře,“ doplňuje Tomáš Novotný, Executive Creative Director VMLY&R.

-stk-