ČS spouští kampaň vytvořenou v 3D nástroji pro vývoj her

středa, 7. srpna 2024, 12:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Česká spořitelna rozvíjí gamingový koncept #LevelUpYourLife a jako první značka v tuzemsku startuje kampaň vytvořenou v 3D nástroji pro vývoj videoher. 

Zdroj: Česká spořitelna

Zdroj: Česká spořitelna

Česká spořitelna spouští novou kampaň, kterou jako první společnost v České republice vytvořila kompletně ve 3D vývojovém prostředí Unreal Engine, ve kterém vznikají i nejznámější české a globální videohry. Nový spot z herního světa navazuje na loni představený dlouhodobý komunikační koncept #LevelUpYourLife, zaměřeným na hráče videoher od 18 do 35 let.

„Česká spořitelna je dnes stejnou měrou banka i technologická společnost. Soustředíme na digitalizaci a technologické inovace, a jsem proto moc ráda, že jako první velká společnost v Česku můžeme herním nadšencům ukázat novou a kreativní formu komunikace postavenou na základech moderního 3D nástroje Unreal Engine,“ popisuje Monika Hovorková, která ve Spořitelně odpovídá za značku a komunikaci.

Na designu postav, animacích a finalizaci spotu pracovala celkem tři specializovaná studia. Studio Fanatic Games navrhlo design jednotlivých avatarů a studio RIG-IT je následně rozpohybovalo. Časově nejdelší část celé přípravy mělo na starosti studio Three Bohemians, které připravovalo celkovou animaci a finalizovali spot. Mimo jiné spolupracují s herními studii 2K Games, Warhorse nebo Bohemia Interactive a jedním z jejich posledních projektů byla americká fantasy série The Wingfeather Saga. Na kampani pro Českou spořitelnu spolupracovala i známá jména jako Len Simon (režisér animací a designér, který se podílel na filmech Space Jam, Anastasia nebo Klaus), Jim Moore (umělecký ředitel s kariérou v Lucasfilm, kde pracoval na Star Wars) nebo Mike Jamieson (dříve působící ve slavném studiu ILM). Hudbu ke spotu složil Jan P. Muchow.

„Samotný nástroj Unreal Engine nám nabízí nespočet možností, jak dlouhodobě pracovat s naším gamingovým konceptem. Stejně jako loni, i letos budeme pokračovat ve spolupráci s naším ambasadorem Petrem Jirákem, známým pod přezdívkou Xnapy. Herní fanoušci se mohou opět těšit na pravidelný gamingový seriál na Twitchi, kde otevřeme aktuální gamingová témata a zároveň se budeme bavit o financích a finančním zdraví, podpoře sebevědomí či kyberbezpečnosti,” říká Jakub Kuneš, který má gaming v České spořitelně na starosti.

Komunikační kampaň pro Českou spořitelnu připravila agentura VML, která do její tvorby zapojila i další odborníky a zástupce z oblasti gamingu, ať už jde o různé esport týmy, herní studia či samotné hráče. „Koncept plánujeme rozvíjet dlouhodobě a chceme s ním pracovat i v dalších spotech a komunikačních aktivitách. Proto se v něm objevuje hned pět postav z herního světa, které mají svá jména, původ, univerzum, charaktery i poslání. Přestože Unreal Engine už je na herním poli etablovaným nástrojem, cestu do filmového a komerčního světa si teprve hledá a my jsme rádi, že na českém trhu můžeme být prvními, kteří v něm připravili celou kampaň,“ dodává Milan Hrubý, který v agentuře VML vede tým specializovaný na gaming.

Kampaň poběží zejména na online platformách (YouTube, TikTok, Instagram), českých herních webech a také na streamovací platformě Twitch. Na své si přijdou gameři i ve věrnostním programu Moneyback. V průběhu srpna zde najdou slevy na herní produkty a periferie od značky MSI. Další promo akce na podporu gamingu budou postupně přibývat.

-stk-