ČSOB podpoří dětské účty se Sandrou Novákovou

úterý, 6. srpna 2024, 16:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Hlavními tvářemi nové kampaně ČSOB na dětské účty jsou Sandra Nováková se synem Mikulášem.

Sandra Nováková se svým synem Mikulášem se stala tváří nové kampaně ČSOB, zdroj: ČSOB.

Sandra Nováková se svým synem Mikulášem se stala tváří nové kampaně ČSOB, zdroj: ČSOB.

Skupina ČSOB ve spolupráci s Mastercard spouští novou kampaň zaměřenou na dětské účty, která dovednost nakládat s vlastními financemi vyzdvihuje jako „superschopnost. Hlavními tvářemi kampaně jsou herečka Sandra Nováková se synem Mikulášem. Ten se ve video spotu oblečený do hrdinského obleku učí používat platební kartu, když si sám kupuje popcorn.

Aktuální kampaní oslovujeme rodiče, kteří často ani nevědí, že mohou otevřít účet svému dítěti ihned po narození. Účet se postupně přizpůsobuje potřebám a požadavkům dítěte, nabízí vlastní platební kartu a v pozdějším věku i její nahrání do chytrých hodinek nebo telefonu,“ říká Radovan Kuštek, konný manažer Skupinového digitálního marketingu ve skupině ČSOB. 

V kampani ČSOB upozorňuje i na odměnu až 600 korun ke každému nově založenému dětskému účtu a možnost vyhrát velký rodinný výlet Amazing Places v hodnotě 30 tisíc korun. Kampaň probíhá od 29. července do 30. září a zahrnuje video spoty, online formáty, spolupráci s influencery na Instagramu, bannery a interní komunikační kanály.

Za kreativním zpracováním kampaně stojí agentura Darwin & the Machines, produkci zajistila společnost Darq Studio a režii měl na starosti Kilián Vrátník jako zástupce Gen Z. Mediální plánování a nákup realizovala Publicis Groupe, spolupráci s influencery Bison & Rose. Televizní spot se natáčel v centrále ČSOB v pražských Radlicích. Jednu z rolí ztvárnila také Martina Nováková, členka marketingového týmu ČSOB.

-stk-