Hornbach tematizuje v kampani vztah kutila s rukama

úterý, 27. srpna 2024, 07:10 Aktuality, Reklama MediaGuru

Hornbach spouští novou kampaň, v níž s nadsázkou bojuje proti lenosti. 

Vizuály k nové kampani Hornbachu jsou ve stylu pop-art, zdroj: Hornbach.

Vizuály k nové kampani Hornbachu jsou ve stylu pop-art, zdroj: Hornbach.

Hornbach startuje novou kampaň s claimem „Poslouchej svoje ruce“, v níž se zaměřuje na ruce, které „nenechají své majitele-kutily v klidu". K vidění bude v televizitisku, outdooru, na internetu a sociálních sítích

televizním spotu se do popředí dostávají ruce, které se chtějí pustit do práce na projektu, zatímco hlavní hrdina se ještě povaluje na pohovce. Ruce proto uštědří svému majiteli neobvyklou lekci, která ho probere k tvůrčí aktivitě. 

„Bez souhry rukou a vůle se neobejde žádný kutil, ani žádný úspěšný projekt. Spot proto rozehrává ve výrazné nadsázce myšlenku, co nastane, když taková spolupráce nefunguje a jaké poučení z toho také vyplývá: ruce a naše odhodlání jsou možná tím nejcennějším a nejkouzelnějším nástrojem, který v žádném obchodě nekoupíte,“ vysvětluje David Kolář, vedoucí oddělení marketingu pro Českou republiku a Slovensko společnosti Hornbach.

Pod kreativou je tradičně podepsána agentura HeimatTBWA. Produkce se ujala společnost Tony Petersen Film pod vedením výkonného producenta Michaela Duttenhöfera. Režie se ujal Steve Rogers

Kampaň poběží od konce srpna až do října současně v několika evropských zemích. V televizi se v Česku reklamní spot představí na kanálech stanic skupiny FTV Prima. Kromě hlavního spotu v sobě kampaň zahrnuje aktivity na sociálních médích, v online, tištěných médiích a ve venkovní reklamě. Jejich spojujícím prvkem bude záměrně výrazný a barevný pop-artový styl. Motivy nafotil, ilustroval a animoval Björn Ewers, kterého zastupuje společnost Cosmopola

-stk-