McDonald’s podporuje novinku mockumentem „Lajky, hejty, kuřecí“

čtvrtek, 29. srpna 2024, 10:55 Aktuality, Reklama MediaGuru

Kampaní s krátkým filmem „Lajky, hejty, kuřecí“ uvádí McDonald’s svou novou stálici v menu. 

Uvedení filmu „Lajky, hejty, kuřecí“, zdroj: McDonald’s

Uvedení filmu „Lajky, hejty, kuřecí“, zdroj: McDonald’s

McDonald’s přidává do svého stálého menu novinku v rámci kuřecích pokrmů – McCrispy Deluxe. Dostupná je od úterý 27. srpna ve všech 122 českých restauracích. Spouští také marketingovou kampaň, jejíž součástí je krátký film „Lajky, hejty, kuřecí“.

Řetězec využívá tzv. mockumentu, který s nadsázkou kombinuje fikci s autentickými příběhy lidí. Slovo vzniklo spojením anglických výrazů mocking a document. Dění filmu sleduje předsudky na sociálních sítích vůči kuřeti v McDonald’s. Cílem je podpořit novinku McCrispy Deluxe.

Režie krátkometrážního filmu „Lajky, hejty, kuřecí“ se ujal režisér Michal Samir, zpracování měla na starosti agentura Follow Bubble. Mockument uvedl McDonald’s na slavnostní premiéře v pražském kině Přítomnost.

Mockument vypráví příběh tří lidí, kteří na sociálních sítích vyjádřili v minulosti pochybnosti, zda je McDonald’s dobrou volbou pro milovníky kuřecího. Tým McDonald’s je proto kontaktoval, po dohodě navštívil a nabídl ochutnávku nedávno představeného burgeru McCrispy.

Zdroj: McDonald’

„Mockument je příležitostí spojit autentické příběhy se zábavným obsahem, podpořit emocionální spojení s našimi zákazníky a zároveň budovat důvěru v naše produkty i značku. Film umožňuje využití tradičních mediálních kanálů, jeho přidanou hodnotou je bezesporu škálování na sociálních sítích. Má tak potenciál zaujmout nejen naši cílovou skupinu, ale také širokou veřejnost,“ říká marketingový ředitel McDonald’s pro Česko, Slovensko a Ukrajinu Martin Troup.

Podle Troupa je McCrispy odpovědí na preference zákazníků: „Čtyři z deseti prodaných jídel v našich restauracích je s kuřecím proteinem. To je dostatečné potvrzení, že se do českého Mekáče chodí na kuřecí. Od uvedení McCrispy navíc poptávka po kuřecím opět stoupla.“

Řetězec novou nabídkou reaguje na stále větší poptávku po kuřecím proteinu ze strany zákazníků. Ta ještě vzrostla po uvedení burgeru McCrispy v dubnu letošního roku. „Čtyři z deseti prodaných jídel v našich restauracích je s kuřecím proteinem, to je dostatečné potvrzení, že se do českého Mekáče chodí na kuřecí. Od uvedení McCrispy navíc poptávka po kuřecím opět stoupla. Dosavadní prodeje naplnily naše očekávání, věříme, že i dnes uvedená verze Deluxe si najde své věrné fanoušky,“ dodal. 

-stk-