Penny ve věrnostní kampani nabízí plyšové hračky

pátek, 23. srpna 2024, 15:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Penny spouští novou věrnostní kampaň s názvem „O chlup větší rodina“, za nasbírané body nabízí plyšové psy a kočky. 

Klíčový vizuál k věrnostní kampani „O chlup větší rodina“, zdroj: Penny

Klíčový vizuál k věrnostní kampani „O chlup větší rodina“, zdroj: Penny

Penny startuje novou věrnostní kampaň s názvem „O chlup větší rodina“, v níž za nasbírané body nabídne osm plyšových psů a koček se slevou až 72 %. 

„Zákazníci mají na výběr celkem z osmi hraček – šesti různých plemen pejsků a dvou koček. Nechybí mezi nimi nejoblíbenější plemena jako jezevčík, německý ovčák nebo rozkošný mopsík,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu společnosti Penny.

Kterýkoli z těchto osmi nabízených produktů si mohou zákazníci Penny koupit za cenu 99,90 Kč ve více než 420 prodejnách Penny. V rámci věrnostní akce stačí nakoupit a za každých 200 korun nákupu získá zákazník 1 bod. Deset těchto bodů pak lze proměnit ve slevu 72 % na některého z vybraných plyšáků z nabízené kolekce. Lze jej  pořídit i bez bodů, a to za plnou cenu 359,90 Kč. Body lze sbírat do 9. října a uplatnit je ještě týden poté, nebo do vyprodání a vydání zásob v jednotlivých prodejnách řetězce po celé České republice. 

-stk-