Technologická AI platforma Outbrain oznámila akvizici společnosti Teads. Cena transakce činí jednu miliardu dolarů. Společně obě firmy vytvoří nezávislou end-to-end reklamní platformu pro otevřený internet – od CTV po online nakupování. Propojí tak 20 tisíc reklamních zadavatelů s deseti tisíci médií, které oslovují přes dvě miliardy spotřebitelů na více než 50 trzích.
Dokončení transakce se očekává v prvním čtvrtletí příštího roku. Nyní podléhá schválení regulátory. Na straně obou zúčastněných byla již jednomyslně odsouhlasena představenstvem.
„Jedná se o transformační transakci, jež vytvoří skutečnou end-to-end platformu pro otevřený internet,“ říká David Kostman, CEO společnosti Outbrain, jenž bude vést firmu i po fúzi s Teads. „Spojením našich odborných znalostí z oblasti omnichannel videa se silnými stránkami Outbrain v predikci a performance jsme připraveni poskytovat našim zákazníkům a partnerům ještě větší hodnotu než kdykoliv předtím,“ dodává Jeremy Arditi, co-CEO platformy Teads, který spolu s co-CEO Bertrandem Quesadou bude zastávat prezidentskou funkci.
-stk-