Powerade představuje novou příchuť Golden Mango

pondělí, 5. srpna 2024, 06:45 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

Značka izotonických nápojů Powerade rozšiřuje svou nabídku o nabídku příchutě Golden Mango. 

Portfolio Powerade nyní zahrnuje tři příchutě: Mountain Blast, Citrus a nově Golden Mango, zdroj: Coca-Cola.

Portfolio Powerade nyní zahrnuje tři příchutě: Mountain Blast, Citrus a nově Golden Mango, zdroj: Coca-Cola.

Společnost Coca-Cola přichází s novinkou ve svém portfoliu izotonických nápojů Powerade – příchutí Golden Mango. Na trh je uvedena při příležitosti olympiády v Paříži. Její barva symbolizuje zlatou medaili a nabízí chuť manga. 

„Věříme, že Golden Mango osloví široké spektrum spotřebitelů svou unikátní chutí a praktickým balením,“ říká Jiří Kopejtko, marketingový manažer značky Powerade Coca-Cola HBC ČR a SR.

Na českém a slovenském trhu letos značku podporuje kampaň, jež se zaměřuje na sociální sítě, digitální média a spolupráci s influencery. Zároveň je Powerade pro letošní rok spojen s  největšími sportovními událostmi, stal se oficiálním sportovním nápojem  české hokejové reprezentace, Euro 2024 a olympijských her v Paříži 2024. Powerade je také součástí věrnostní kampaně společně s portfoliem vody Natura. Kódy umístěné pod etiketou nápojů umožní spotřebitelům zapojit se do soutěží a získat ceny.

-stk-