Společnost Coca-Cola přichází s novinkou ve svém portfoliu izotonických nápojů Powerade – příchutí Golden Mango. Na trh je uvedena při příležitosti olympiády v Paříži. Její barva symbolizuje zlatou medaili a nabízí chuť manga.
„Věříme, že Golden Mango osloví široké spektrum spotřebitelů svou unikátní chutí a praktickým balením,“ říká Jiří Kopejtko, marketingový manažer značky Powerade Coca-Cola HBC ČR a SR.
Na českém a slovenském trhu letos značku podporuje kampaň, jež se zaměřuje na sociální sítě, digitální média a spolupráci s influencery. Zároveň je Powerade pro letošní rok spojen s největšími sportovními událostmi, stal se oficiálním sportovním nápojem české hokejové reprezentace, Euro 2024 a olympijských her v Paříži 2024. Powerade je také součástí věrnostní kampaně společně s portfoliem vody Natura. Kódy umístěné pod etiketou nápojů umožní spotřebitelům zapojit se do soutěží a získat ceny.
-stk-