T-Mobile pokračuje s komunikací nového portfolia mobilních tarifů Next, tentokrát se v aktivační online kampani zaměřuje na nabídku pro mladé a studenty do 26 let. Produktová kampaň má vlastní kreativní koncept postavený na dotváření známých uměleckých děl v meme stylu a je propojena prostřednictvím hlavního sdělení a hashtagu s předchozí kampaní i dlouhodobou strategickou linkou #MeziSvými. Kampaň z dílny týmu Ticino (Ogilvy) běží online, na sociálních sítích a na kanálech vybraných influencerů od 19. srpna do 8. září.
„Kampaň má vlastní výrazný vizuální styl a reflektuje obsah, který mladá generace na sítích vyhledává, i způsob, jakým ho konzumuje,” říká Iva Menclová, zastupující ředitelka značky a marketingové komunikace, T-Mobile Česká republika.
Komunikace se soustředí na tři klíčové produktové benefity, které nabízejí jednotlivé tarify: neomezená data o víkendech, nákupy zdarma s prémiovou službou Alza+ nebo bezpečnostní složku Securita, která chrání před podvodnými stránkami a krádeží přihlašovacích údajů a je součástí všech tarifů.
„Zachovali jsme myšlenku předchozí kampaně představující tarify nové generace Next a doplnili jsme ji o kreativní přístup odpovídající naší cílové skupině. Generace Z vyniká v rychlosti, s kterou se adaptuje na aktuální trendy a šíří je dále. Produktové sdělení jsme proto napojili na aktuálně trendující formu obsahu – memy vyrobené z historických výtvarných děl – a doplnili je o brandové prvky T-Mobile,“ říká Marie Majerová, hlavní idea maker kampaně.
Součástí kampaně je i mediální spolupráce s platformou HeyFomo.cz a vybranými influencery. Ti budou mít za úkol představit na svých kanálech tarify NextU originální a vtipnou formou v souladu s odvážnou kreativou – cílem je ukázat, jak tarify pro mladé NextU mění pravidla hry.
O mediální plánování a nákup médií má na starosti EssenceMediacom, online média Proboston.
-stk-