Hedepy rebranduje, spouští novou kampaň

středa, 25. září 2024, 09:00 Aktuality, Reklama, Marketing MediaGuru

Psychoterapeutická platforma Hedepy se rozhodla pro rebranding. Startuje také novou kampaň. 

Ukázka klíčového vizuálu ke kampani Hedepy, zdroj: Hedepy

Ukázka klíčového vizuálu ke kampani Hedepy, zdroj: Hedepy

Online psychoterapeutická platforma Hedepy, která aktuálně napříč deseti trhy sdružuje více než 700 psychoterapeutů, spouští v Česku rebrandingovou a marketingovou kampaň, jež poběží do konce října v outdooru, na internetu a sociálních sítích. Jejím cílem je po vzoru hesla „Skvělou terapii dělá skvělý terapeut“ ukázat, že výběr vhodného odborníka je pro úspěšnost terapie klíčový a díky Hedepy zároveň mnohem snazší. 

„To, že člověku terapeut z nějakého důvodu nesedne, je nejčastějším důvodem, proč lidé terapii ukončují. Často z toho pak vyvozují, že terapie pro ně není, stačilo by přitom najít odborníka, se kterým funguje ta správná mezilidská chemie. A to je právě to, na co se v naší současné kampani soustředíme,“ říká ke kampani Marieta Kadlecová, CMO platformy Hedepy pro český, slovenský, maďarský a rumunský trh. 

V kampani Hedepy využívá odlehčené titulky jako například „Terapeuti jsou jako džíny. Musí ti prostě skvěle sedět.“, které budou k vidění ve venkovním prostor a na sociálních sítích. Tam chce značka ve spolupráci s influencery ukázat, jak snadné může nalezení správného odborníka být a jaké nástroje k tomu nabízí. 

Ukázka klíčového vizuálu ke kampani Hedepy, zdroj: Hedepy

Ukázka klíčového vizuálu ke kampani Hedepy, zdroj: Hedepy

Kampaní Hedepy představuje také svou novou vizuální identitu, jež je uváděna během září na všech trzích, počínaje Ukrajinou a Polskem. Rebranding se promítne nejen do vzhledu a funkčnosti webových stránek, ale i do nového grafického designu a logotypu. Ten platforma pozměnila i proto, že původně graficky propojená koncovka názvu Hedepy, tedy „py“, odpovídá při přepisu z azbuky do latinky koncovce „ru“. Koncovku asociující Rusko se proto platforma rozhodla vzhledem k válečné situaci na Ukrajině a empatii k tamním obyvatelům přepracovat. Na Ukrajině Hedepy začalo působit právě se začátkem války, přičemž zájem o online psychoterapeutické služby v zemi kontinuálně roste a platforma tak na zdejším trhu sdružuje již více než 100 odborníků. 

Kromě vizuální identity se pak rebranding dotkne i celkového tónu komunikace, který chce působit pozitivněji a ukázat, že péče o duševní zdraví by měla být běžnou součástí našeho každodenního života.

Změna loga online psychoterapeutické platformy Hedepy, zdroj: Hedepy

Změna loga online psychoterapeutické platformy Hedepy, zdroj: Hedepy

„Od roku 2020, kdy Hedepy vzniklo, se vnímání duševního zdraví a terapie ve společnosti velmi posunulo. Na většině trzích, kde působíme, už to dávno není takové tabu, a lidé jsou v péči o své duševní zdraví mnohem více edukovaní. Z obecného budování kategorie ‚online terapie’ se tak rebrandingem posouváme ke konkrétní propozici – na Hedepy najdete terapeuta, který vám sedne. Odborníky, se kterými spolupracujeme, si totiž v každé zemi pečlivě vybíráme. Naším sítem projde jen 20 % terapeutů, se kterými jsme v pravidelném kontaktu a dostávají od nás potřebnou podporu i feedback, aby ve své práci mohli být ještě lepší,” vysvětluje Kadlecová a dodává: „A když náhodou někomu zvolený terapeut nesedne, vrátíme mu peníze, aby mohl zkusit jiného. Uvědomujeme si, že rozhodnout se pro terapii bývá často dlouhý vnitřní proces, takže když už klient toto rozhodnutí udělá, chceme pro něj být tím správným parťákem.” 

Hedepy svým zákazníkům rovněž nabízí párovací test, kdy po zodpovězení několika otázek doporučí terapeuta na míru dle toho, co klient řeší a jaká má od terapie očekávání. Výběr pak usnadňují také video medailonky jednotlivých odborníků. 

Celková strategie kampaně tentokrát vznikala primárně in-house, a to ve spolupráci s agenturou We Are Wrong. Na digitální produkci se podílely agentury Proficio a LCG New Media, na audiovizuální Bumerang.film. O média se stará Mediaplus Prague. Autorkou nové vizuální identity je Andreea Bora z Marlon studia. 

Více se můžete o Hedepy, rebrandingu i přístupu Čechů k online psychoterapii dočíst v rozhovoru se spoluzakladatelem platformy Romanem Zámečníkem.  

-stk-